اخبار

چاپ جدید کتاب تازه‌تقریظ شده توسط رهبر انقلاب

«هواتو دارم» نوشته محمدرسول ملاحسنی از جمله ۶ کتابی است که قرار است تفریظ رهبر انقلاب بر آنها بزودی و همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس رونمایی شود. این کتاب که از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده، با استقبال مخاطبان به چاپ هشتم رسیده است. کتاب «هواتو دارم»، در خصوص زندگی شهید مدافع حرم مهندس مرتضی عبداللهی به روایت همسر ایشان است.
/تسنیم

 

انتشار نماهنگ «اسمع یا صهیون» با نوای ابوذر روحی

ابوذر روحی، مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع)، نماهنگ جدید خود با عنوان «اسمع یا صهیون» را منتشر کرد. این نماهنگ با شعری از مصطفی باغبانی در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه جبهه مقاومت و مردم لبنان تولید شده است. نماهنگ «اسمع یا صهیون» ادامه‌ای بر نماهنگ قبلی ابوذر روحی با عنوان «نحن المنتقمون» است که در ماه‌های گذشته منتشر شده بود. در این نماهنگ، گزیده‌ای از سخنرانی تلویزیونی روز قدس رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰ آمده است که با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم، به جبهه مقاومت اطمینان می‌دهند که خداوند متعال به کسی که دین او را یاری کند، یاری می‌دهد./مهر

 

فروش یک میلیاردی «ببعی قهرمان»

انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی و تهیه‌کنندگی محمدمهدی مشکوری با جذب ۱۸ هزار تماشاگر، به یک میلیارد تومان فروش رسید. نسخه سریال انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» پیش از این مورد استقبال مخاطبان بویژه کودکان قرار گرفته بود. این انیمیشن سینمایی سعی دارد تا مخاطب خود را به باور مفهوم «خواستن توانستن است» برساند.
/ هنرآنلاین