از گوشه و کنار ایران

بازداشت دو زن افغانستانی به خاطر کتک زدن مادر ایرانی
درگیری دو زن افغانستانی با یک مادر ایرانی در یکی از پارک‌های شهر فردوسیه استان تهران به بازداشت دو زن تبعه منجر شد.
سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهریار، در تشریح این حادثه گفت: پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری چند خانم در پارک عبداباد فردوسیه موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد دو زن افغانستانی با یک مادر ایرانی که کودکش را برای بازی به پارک برده بود بر سر اینکه کودکان افغانستانی به کودک ایرانی اجازه بازی و استفاده از وسایل داخل پارک را نمی‌دادند، درگیر شده‌اند و زن جوان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. افراد حاضر در پارک با مشاهده این صحنه با پلیس تماس گرفته و بلافاصله مأموران کلانتری 20 فردوسیه به محل رفته و دو زن افغانستانی را بازداشت کردند.

تیراندازی همسایه عصبانی به مدرسه پسرانه
عامل تیراندازی به یکی از مدارس پسرانه در شهرستان گرگان در کمتر از سه ساعت دستگیر شد.
علی تجری فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: متهم که از همسایگان مدرسه بوده به علت اختلاف با کادر مدرسه در اقدامی عجیب با اسلحه به سمت ساختمان مدرسه تیراندازی و بلافاصله فرار کرده بود. با اعلام موضوع به پلیس، مأموران وارد عمل شده و متهم را در کمتر از 3 ساعت دستگیر کردند. پس از تحقیقات از وی در اداره پلیس متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
این در حالی است که مدیران آموزش و پرورش منطقه وقوع تیراندازی در محیط مدرسه را تکذیب کردند.
اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان هم گفت: براساس اخبار رسیده گویا در یکی از منازل مجاور یکی از مدارس گرگان وقوع تیراندازی ثبت و موضوع به پلیس گزارش شده است که با ورود پلیس، متهم دستگیر و تحقیقات دراین زمینه ادامه دارد. در این رخداد به هیچ یک از دانش‌آموزان و معلمان و کادر مدرسه آسیبی وارد نشده است.
 
سارقان مسلح مأمور حراست شرکت نفت شادگان را به شهادت رساندند
افسر گشت حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون که در دفاع از امنیت تأسیسات به ضرب گلوله سارقان مسلح زخمی شده بود، دراثر شدت جراحت درگذشت.
 «سید عادل شرفا» در تاریخ ۲۷ شهریور امسال در حین انجام وظیفه در منطقه منصوری شادگان با سارقان مسلحی که قصد سرقت اموال بیت المال از تأسیسات نفتی را داشتند درگیر شد و از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله سارقان قرار گرفت که بلافاصله به بیمارستان بزرگ نفت اهواز منتقل شد و تحت اقدامات درمانی و مراقبت‌های پزشکی ویژه قرار گرفت اما با وجود همه تلاش‌های کادر درمانی، در اثر شدت جراحات روز یکم مهر جان باخت.
 مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت نفت و گاز کارون طی پیام‌های جداگانه‌ای ضمن ابراز همدردی با بازماندگان متوفی و کارکنان خدوم مجموعه حراست صنعت نفت، درگذشت شهادت گونه این افسر وظیفه‌شناس حراست و جانباز دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند و بر شناسایی و دستگیری ضاربان و پیگیری مجازات آنها از طریق مراجع قانونی تأکید کردند.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت و دو
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت و دو - ۰۴ مهر ۱۴۰۳