جریان ویرانی‌طلب خواستار حمله اسرائیل به ایران شد

رکوردزنی در بی‌وطنی

قریب به یک سال از آغاز حملات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد. در این مدت ده‌ها هزار نفر از مردم فلسطین که تعداد قابل توجهی از آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند به شهادت رسیده‌اند. به رغم حمایت دولت‌های امریکا و اروپایی از اسرائیل، تداوم این جنایات موجب همصدایی مردم سراسر جهان در اعلام انزجار از صهیونیست‌ها و حمایت از فلسطین شده است. علاوه بر مردم غزه، مراکز دیپلماتیک نیز مورد حملات چندباره رژیم صهیونیستی قرار گرفته است؛ مثل ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق. حالا بیش از هر زمان دیگری مردم جهان به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی ماهیتی ضدبشری دارد و بقایش تهدیدی علیه دنیا و صلح بشر است. با این حال اپوزیسیون ایران که مدت‌هاست اخلاقیات و شرافت را خورده و غیرت و انسانیت را قی کرده، در کنار دولت‌های امریکا و برخی کشورهای اروپایی از حامیان پروپا قرص رژیم جنایتکار صهیونیستی است.
گروه‌های ضدایرانی از جمله منافقین، تجزیه‌طلبان و سلطنت‌طلبان به دلیل برخورداری از حمایت‌های اسرائیل، بقای خود را در بقای صهیونیست‌ها می‌بینند. چه آنکه در جریان ناآرامی‌های 1401 نیز این رژیم صهیونیستی بود که برای پیشبرد پروژه براندازی جمهوری اسلامی ایران، به کمک این گروه‌ها آمده بود که البته این پشتیبانی‌ها سرانجامی نداشت و با شکست پروژه براندازی، به نتیجه نرسید. اما حالا با گذشت دو سال از آغاز اتفاقات 1401، اپوزیسیون ایران بار دیگر دست به دامان رژیم صهیونیستی شده است. اما این بار تعارف خود با مردم ایران را کنار گذاشته و با صراحت بیشتری از اسرائیل درخواست کمک می‌کند.
در روزهای اخیر و درست پس از هدف قرار گرفتن سفیر کشورمان در لبنان توسط رژیم صهیونیستی، دیکتاتورزاده پهلوی که رؤیای شوم سلطنت بر مردم ایران را در سر دارد، طی سخنانی در نشست شورای به اصطلاح «اسرائیلی-امریکایی» در واشنگتن، برای چندمین بار در طول یک سال گذشته از کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی حمایت کرده و خواستار حمله این رژیم به ایران شد.
او با وقاحت تمام و بدون هیچ اشاره‌ای به جنایات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در غزه و منطقه، ایران را عامل ناامنی‌های منطقه دانست و از اسرائیل درخواست کرد تا با عبور از حمایت از اپوزیسیون، به فکر حمله نظامی به کشورمان باشد.
رضا پهلوی با یادآوری اقدامات براندازانه گروه‌های اپوزیسیون ایران، از رژیم صهیونیستی خواست تا در حمایت از براندازان، با ایران مقابله کند.
او همچنین با معرفی سلطنت‌طلبان و دیگر گروه‌های ضدایرانی که اساساً موضوعیتی برای مردم ایران ندارند به عنوان «ملت ایران»، مدعی شد که مردم ایران از درد مردم اسرائیل آگاه هستند و در کنار آنها ایستاده‌اند.
پهلوی در بخش پایانی صحبت‌هایش، با فرو رفتن در توهم همیشگی‌اش که سلطنت بر مردم ایران است، برای ایجاد کمپین فعال مشترکی با امریکا و اسرائیل علیه کشورمان اعلام آمادگی کرد.

از آزادی تا ویرانی؛ پهلوی برای ایران چه می‌خواهد؟
یکی از شعارهایی که در اغتشاشات 1401 توسط گروه‌های اپوزیسیون از جمله سلطنت‌طلبان تکرار می‌شد، مبارزه برای آزادی ایران بود؛ شعاری که به رغم ظاهر فریبنده‌اش، اهداف ضدایرانی را در دل خود دنبال می‌کرد تا در نهایت در بهمن ماه 1401 و با برگزاری نشست دانشگاه جرج تاون، مشخص شد که هدف نه آزادی، بلکه تجزیه ایران بوده است.
حالا با گذشت قریب به دو سال از اغتشاشات، اپوزیسیون ایرانی بویژه رضا پهلوی نقاب آزادیخواهی را از صورت خود برداشته و با حمایت از حمله نظامی اسرائیل به ایران، رکورد تازه‌ای در بی‌وطنی و وطن‌فروشی به ثبت رسانده است.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه و نه
 - شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه و نه - ۰۱ مهر ۱۴۰۳