کلبه روستایی مخفیگاه قاتل دو مرد املاکی بود

گروه حوادث: مرد خشمگین که به خاطر اختلافات مالی که 6 سال ادامه داشته، در اقدامی هولناک با اسلحه شکاری و کلت کمری دو بنگاهدار را در پرند کشته بود، در کمتر از 9 ساعت با تلاش پلیس در یکی از روستاهای شهر بیجار رودبار دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، صبح روز دوشنبه 5 شهریور مردی مسلح با حضور مقابل یک بنگاه املاک در شهرستان پرند با شلیک گلوله اسلحه شکاری و کلت کمری دو مرد املاکی را به قتل رساند و فرار کرد.
با اعلام موضوع به پلیس، کارآگاهان در محل حاضر شده و در تحقیقات مشخص شد متهم از قبل با مقتولان اختلاف مالی و ملکی داشته است. بنابراین با شناسایی هویت متهم ردیابی‌ها آغاز و مشخص شد وی به شمال کشور گریخته است.
سردار «کیومرث عزیزی» فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری که منجر به قتل ۲ نفر از شهروندان در شهر پرند شد، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم پس از اقدامات لازم و بررسی محل وقوع حادثه موفق به شناسایی قاتل شده و با هماهنگی قضایی و پس از اقداماتی ضربتی در عملیاتی منسجم متهم را در کمتر از ۹ساعت در یکی از شهرهای شمالی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم منتقل کردند. قاتل در بازجویی‌های پلیسی به قتل اعتراف و علت را اختلافات مالی با مقتولان از سال ۱۳۹۷ تاکنون اعلام کرد. متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ عیسی روشن‌قلب فرمانده انتظامی شهرستان رودبار نیز گفت: متهم با هوشیاری مأموران انتظامی پاسگاه بلوکات و پلیس آگاهی استان گیلان در یک عملیات مشترک با پلیس رباط کریم تهران در شهر بیجار واقع در شهرستان رودبار دستگیر و یک قبضه اسلحه از وی کشف شد.
وی از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفای متهم در یکی از روستاهای شهر بیجار این شهرستان خبر داد و گفت: پس از دریافت دستور قضایی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام شد و در یک عملیات مشترک متهم دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از وی کشف شد. این فرد به ارتکاب قتل دو مرد ۴۰ و ۵۰ ساله اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی و مالی اعلام کرد. قاتل ۵۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.