مرد شیاد کلاه 153 نفر را برداشت

گروه حوادث/ مجرم سابقه‌دار که پس از آزادی از زندان بار دیگر شروع به کلاهبرداری کرده بود با ۱۵۳ شاکی در بندرعباس دستگیر شد.
 سرتیپ دوم «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مدتی قبل فردی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت برای فروش طلا در یک سایت آگهی داده بود که مردی با وی تماس گرفته و به عنوان خریدار با او قرار ملاقات گذاشته سپس با واریز پول و دادن رسید واریزی طلاها را تحویل گرفته و رفته است اما در ادامه مشخص شد وی فروشنده را فریب داده و رسید جعلی بوده است.
 فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با تلاش همه جانبه و انجام اقدامات فنی فرد کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد که در بازجویی ابتدا منکر جرم ارتکابی شد اما پس از روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال اعتراف کرد که ۲سال قبل از یکی از استان‌های کشور با هدف کلاهبرداری وارد استان هرمزگان شده است.
 با بررسی سوابق مشخص شد متهم دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری با عناوین اسکیمر، فیشینگ و رسید جعلی است و درگذشته نیز توسط این پلیس دستگیر و روانه زندان شده اما پس از آزادی دوباره به کار خود ادامه داده و در حال حاضر ۱۵۳ مورد شکایت مربوط به این متهم در کشور ثبت شده است.
 وی از شهروندانی که با این روش مورد کلاهبرداری قرارگرفته‌اند خواست به پلیس فتا یا شعبه هفتم دادیاری شهرستان بندرعباس مراجعه کنند.