با کمک چند جوان ورزشکار

4 زن و مرد زندانی در شب اربعین حسینی آزاد شدند

گروه حوادث/  چند مرد جوان نیکوکار که  در یکی از مجموعه‌های ورزشی پایتخت به ورزش گروهی می پردازند در اقدامی خداپسندانه  با پرداخت یکصد میلیون تومان  چهار زندانی بدهکار را آزاد کردند.
به گزارش میزان، اولین زندانی آزاد شده زنی جوان و مادر یک فرزند بود که همراه همسرش کار خرید و فروش لوازم خانگی انجام می‌داد، ولی در دوران کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده و با برگشت خوردن چک‌ها راهی زندان شده بود.
دومین زندانی  پدر یک فرزند بود که حرفه لوله کشی ساختمان انجام می داد  که در مراحل انجام پروژه با افزایش ناگهانی قیمت‌ها دچار کسری مالی شده، موفق به انجام کامل کار و جلب رضایت کارفرما نشده بود.سومین زندانی نیز مردی  بود که برای تعمیر خودروی مسافربر خود و خرید لوازم یدکی از شخصی پول قرض گرفته ولی موفق به بازگرداندن آن نشده بود و در نهایت با شکایت شاکی و خسارت تأخیر و تأدیه زندانی شده بود. چهارمین نفر نیز پدر یک فرزند و کارمند بود که برای خرید لوازم خانگی چند برگ چک صادر کرده، ولی موفق به پرداخت آن نشده بود.با واریز مبلغ یکصد میلیون تومان، بدهی چهار نفر زندانی نیازمند و بدهکار جرایم غیرعمد پرداخت شده، خبر آزادی خود را در شب اربعین حسینی دریافت کرده و به کانون خانواده‌هایشان بازگشتند.