جزئیات تازه از قتل دختر 3 ساله الیگودرزی

گروه حوادث/دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز آخرین جزئیات پرونده قتل آی‌نور دختر سه‌ساله اهل روستای ده‌سفید الیگودرز را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جعفر گودرزی، دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: زن همسایه، عروس خانواده و فرزند 14ساله او با قرار بازداشت موقت در زندان و کانون اصلاح و تربیت به‌سر می‌برند و پرونده پسر نوجوان به‌صورت مستقیم به دادگاه کیفری لرستان ارسال شده‌است.
دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با اعلام انجام تحقیقات برای پرونده قتل آی‌نور ادامه داد: پرونده شخصیت برای خانواده متهم با حضور روانشناس، روانپزشک و مددکار اجتماعی تشکیل و بررسی می‌شود. وکیل تسخیری برای خانواده متهم به قتل آی‌نور تعیین و قرار نهایی پس از تکمیل تحقیقات و روشن‌شدن دقیق انگیزه قتل صادر می‌شود.آی‌نور دختر سه‌ساله یک خانواده در روستای ده‌سفید الیگودرز بود که روز پنجشنبه 18مرداد از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. پس از 6 روز جست و جوی دقیق نیروهای امدادگر و پلیس و مردم محلی سرانجام ظهر روز 23مرداد 1403 جسد دختر بچه در چاه فاضلاب خانه همسایه پیدا شد. با دستگیری اعضای خانواده همسایه در بازجویی‌ها مادر خانواده به قتل این کودک اعتراف کرد اما در ادامه مشخص شد دیگر اعضای خانواده یعنی عروس و دو پسر خانواده نیز در این قتل نقش داشته‌اند.
دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودرز 28 مرداد صحنه قتل آی‌نور را با حضور متهم به قتل بازسازی کردند و تحقیقات پلیس برای رسیدن به سرنخ‌هایی از این ماجرا هنوز ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی