صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و یک - ۰۳ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و یک - ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۱۶

فضای مجازی

بازی امیر آقایی با دست شکسته در «نبرد رستم و سهراب»
عکسی از امیر آقایی در بیمارستان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان‌دهنده آسیب‌دیدگی شدید این بازیگر است و باعث نگرانی طرفدارانش شده است. این بازیگر که در نمایش رستم و سهراب نقش رستم را با گریمی سنگین ایفا می‌کند، حین بازی در این نمایش دچار آسیب‌دیدگی شد و عکسی از او با دست آسیب‌دیده منتشر شد. بازی امیر آقایی بر اثر واژگونی امیر آقایی از اسب در جریان بازی در نمایش «نبرد رستم و سهراب» که دستش آسیب دید و وی اجرا را با همان وضعیت ادامه داد. او با وجود شکستگی در ناحیه دست اجرا را با همان وضعیت تا پایان سئانس ادامه داد. پس از معاینات انجام شده و با وجود آسیب‌دیدگی این بازیگر، او قرار است همچنان به کار خود در این نمایش ادامه دهد و در اجراهای پیش رو، روی صحنه خواهد رفت.
 نمایش حماسی- موزیکال «نبرد رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارسایی در زمین تنیس مجموعه ورزشی انقلاب هر شب ساعت ۲۰.۳۰ روی صحنه می‌رود.
 
رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو در یوتیوب
کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو در کمتر از 90 دقیقه به رکورد یک میلیون سابسکرایبر رسید که یک رکورد در تاریخ این پلتفرم به شمار می‌آید.
کریستیانو رونالدو از راه‌اندازی کانال شخصی خود در یوتیوب تحت عنوان «UR» خبر داد تا از این طریق ارتباطی گسترده‌تر با طرفدارانش برقرار کند. محتوایی که اسطوره پرتغالی به اشتراک‌ می‌گذارد، علاوه بر دوران باشکوه فوتبال او، شامل ناگفته‌هایی از زندگی شخصی او طی 39 سال گذشته نیز می‌شود؛ موضوعی که هیجان هواداران رونالدو را برانگیخته و آنها مشتاقانه منتظر تماشای CR7 در یوتیوب هستند.
استقبال شگفت‌انگیز فوتبال‌دوستان از کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو باعث ثبت یک رکورد در تاریخ این پلتفرم شده است. اکنون بعد از گذشت 3 ساعت، رونالدو از رکورد 4 میلیون سابسکرایبر عبور کرده است.

خداداد عزیزی ممنوع التصویر شد
«خداداد عزیزی» در شبکه‌های زیر نظر صداوسیما و ساترا ممنوع التصویر شد.
در روزهای اخیر حضور «خداداد عزیزی» در برنامه «سرگیجه» همراه با هاشم بیگ زاده، خبرساز و با جنجال‌های فراوانی روبه رو شده است.
او در این برنامه رفتارهای عجیبی از خودش نشان داده است که سوژه رسانه‌های مجازی شده است.
واکنش‌های نامتعارف و ناهنجارش نسبت به صحبت‌های هاشم بیک‌زاده و صدا درآوردن با دهانش در این چند روز بازتاب فراوانی در شبکه‌های مجازی داشته است. در این یکی دو روز برخی رسانه‌ها ساترا را در پخش چنین اتفاقاتی مقصر دانستند.

شایعه‌ای که گریبان آمبانی‌ها را گرفته!
کم پیش می‌آید که در شبکه‌های اجتماعی گشتی بزنید و حداقل یک تصویر از آمبانی‌ها، خانواده مولتی میلیاردر هندی نبینید. این خانواده که انتشار تصاویر زندگی لاکچری و فیلم‌های مراسم‌های مرتبط با عروسی‌شان در هند و نقاط مختلفی از جهان از جمله انگلستان، کاربران را خسته کرده و صدای آنان را درآورده، به تازگی با شایعه‌ای دست به گریبان شده‌اند که در فضای مجازی به موضوعی داغ تبدیل شده است.
این شایعه که از چند روز قبل در توئیتر و اینستاگرام وایرال شده حاکی از آن است که تنها ۴۰ روز پس از ازدواج پرهزینه و پرسروصدای پسر موکش آمبانی، میلیاردر معروف هندی، او از همسرش رادیکا مرچنت جدا شده است. بسیاری از کاربران پلتفرم ایکس با تردید و تعجب از امکان وقوع چنین جدایی سریعی بین این زوج جوان صحبت می‌کنند. برخی از کاربران دلیل این شایعات را مشکلات شخصی بین این دو عنوان کرد‌ه‌اند. در این بین برخی هم به شوخی گفته‌اند: «حتماً همسر پسر آمبانی تا الان متوجه شده که پول همه چیز نیست و خوشبختی نمی‌آورد!» در چنین شرایطی خانواده آمبانی‌ها که نگران گسترش چنین شایعاتی هستند، برای پایان دادن به آن کوشیده‌اند؛ از جمله نیتا آمبانی، مادر آنانت، که به ارتباطی دوستانه با پسرش معروف است، به تازگی یک هدیه لوکس به رادیکا مرچنت تقدیم کرده است.
این هدیه شامل گردنبندی از مروارید و الماس بود که رادیکا در یکی از مراسم‌ها همراه با مادرشوهرش به نمایش گذاشت. این حضور خانوادگی و نشان دادن گردنبند به نوعی تکذیب شایعات جدایی توسط این خانواده تلقی شد.
مراسم ازدواج آکاش آمبانی، پسر کوچک موکش آمبانی، ثروتمندترین مرد آسیا، در ماه مارس سال ۲۰۲۴ به عنوان یکی از مجلل‌ترین و پرخرج‌ترین عروسی‌های جهان شناخته شده است؛ برخی معتقدند که دلیل صرف هزینه‌های گزاف برای برپایی سلسله جشن‌های این عروسی‌ را باید در تلاش آمبانی‌ها برای قدرت‌نمایی در دنیای تجارت دانست.

تبریک به محمدعلی سجادی
عادل تبریزی کارگردان سینمای ایران در پیامی در شبکه‌های اجتماعی خود درباره اکران فیلم «سودابه» در سینماهای هنروتجربه نوشت: «خوشحالم محمدعلی سجادی با فیلم سودابه به سینماها آمده‌.
ایشان فیلمسازی کاربلد است که آثاری مثل رنگ شب، اثیری و گمشدگان و… ساخته که از لحاظ تکنیکی و بصری قابل توجه است. او آرتیستی قابل است که شعر می‌گوید و نقاشی می‌کشد و قطعاً سینمای ایران از کم کاری ایشان ضرر می‌کند. تبریک برای اکران سودابه.»

جستجو
آرشیو تاریخی