صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و نه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و نه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۵

اخبار

مقاومت، کابوس سرویس‌های امنیتی اسرائیل در کرانه باختری

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت تأکید کرد که سناریوی نگران کننده برای سرویس‌های امنیتی اسرائیلی که خواب را از چشمان آنها ربوده است، این است که ده‌ها مبارز مسلح فلسطینی در شمال کرانه باختری در یک حمله سازماندهی شده به شهرک‌های صهیونیستی نزدیک و غیر محافظت شده همانند حمله هفتم اکتبر یورش ببرند. این روزنامه افزود که از سرگیری حملات در کرانه باختری و رسیدن آن به قلب تل آویو و «اسرائیل» به معنی کاهش نیروها در غزه و همه جبهه‌ها خواهد بود، زیرا کرانه باختری خطرناک‌ترین جبهه ممکن به شمار می‌رود. یدیعوت آحرونوت تأکید کرد که همه نشانه‌ها حاکی از آن است که ما بزودی خود را در یک نبرد کامل دیگر در یکی دیگر از جبهه‌ها خواهیم دید.

 

ترامپ پیشتازی در ۲ ایالت کلیدی را از دست داد

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی منتشر شده از سوی رسانه‌های امریکایی، رئیس ‌جمهور پیشین این کشور پیشتازی خود در ۲ ایالت کلیدی را از دست داده است.
طبق گزارش روز سه‌شنبه وبگاه «نیوزویک» که با استناد به نظرسنجی برگزار شده توسط «ردفیلد و ویلتون» در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۵ آگوست نگاشته شده است، پیشتازی ترامپ در ۲ ایالت «پنسیلوانیا» و «جورجیا» به کل «محو» شده است. در نظرسنجی پیشین برگزار شده توسط همین مؤسسه که در ۲۲ الی ۲۴ ژوئیه برگزار شده بود، ترامپ با اختلافی چهار درصدی در پنسیلوانیا و با اختلافی پنج درصدی در جورجیا پیشتاز بود.

 

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع خبری دوشنبه شب از حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.
به گزارش المنار، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در سه نوبت منطقه سهل قصرنبا در البقاع و شهرک شیث نبی را بمباران کردند.
بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌ای بین شهرک بیوت السیاد و المنصوری را نیز هدف قرار دادند. در همین رابطه وزارت بهداشت لبنان از زخمی شدن دست‌کم هشت نفر در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه البقاع خبر داد.

جستجو
آرشیو تاریخی