بازداشت کارگر گلفروشی در پرونده ناپدید شدن پسر تهرانی

گروه حوادث/ با گذشت یک سال از ناپدید شدن پسر جوان در تهران ردیابی‌های پلیس پایتخت به یک کارگر گلفروشی رسید.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اواسط مرداد پارسال خانواده‌ای با مراجعه به پلیس خبر ناپدید شدن پسر جوانشان را اعلام کردند. وقتی پرونده در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران تشکیل شد به دستور بازپرس جنایی تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی برای یافتن پسر گمشده وارد عمل شدند.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت پسر جوان که اعتیاد داشته از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته و در تمام این مدت تلفن همراهش نیز خاموش بوده است. با شروع ردیابی‌ها تیم جنایی به سرنخی برای یافتن پسر جوان نرسید تا اینکه سرانجام گوشی تلفن همراه پسر جوان روشن شد و پلیس با اقدام‌های تخصصی دریافت گوشی در اختیار یک کارگر اهل کشور افغانستان است. بنابراین بلافاصله دستور بازداشت کارگر جوان از سوی قاضی سالار صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی صادر شد؛ با دستگیری پسر جوان وی منکر اطلاع از سرنوشت پسر گمشده شد و گفت: من در یک گلفروشی کار می‌کنم و اصلاً پسر گمشده را نمی‌شناسم؛ این موبایل را از پسرعمویم که در غرب استان تهران کارگری می‌کند، گرفتم. او به من گفت سیم کارت داخل گوشی را به پسرش داده و گوشی را هم به من داد و دیگر اطلاعی از ماجرا ندارم.
 پس از این اظهارات، قاضی صنعتگر دستور بازداشت پسرعموی این کارگر گلفروشی را صادر کرد و به کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت داد تا با اقدامات گسترده اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. کارگر گلفروشی نیز برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی