خبر

برای برگزاری دیدار
تیم ملی و قرقیزستان در فولادشهر
حضور نمایندگان AFC در اصفهان
تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ باید روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از تیم ملی قرقیزستان میزبانی کند. پیش از این قرار بود این بازی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود که به دلیل کیفیت بد زمین چمن این ورزشگاه مسئولان فدراسیون فوتبال با همکاری باشگاه ذوب‌آهن تصمیم به برگزاری این بازی در فولادشهر گرفتند. در همین خصوص نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC طی روزهای گذشته به اصفهان سفر کرده‌اند تا از آخرین روند بازسازی این ورزشگاه بازدید و نظر نهایی خود را در خصوص میزبانی برای دیدار ایران و قرقیزستان اعلام کنند.

 
هیأت مدیره پرسپولیس پیگیر رأی بیرانوند
بعد از انتشار اخبار و شایعات مختلف درباره صدور رأی مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور و محتوای این رأی بالاخره مدیران پرسپولیس خواستار رسیدگی به تأخیر در صدور و اعلام این رأی شدند. در گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس از جلسه یکشنبه شب هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، اعضا با عنایت به گزارش‌ها درباره اعلام رأی پرونده بیرانوند به سود پرسپولیس و جلوگیری از اعلام رسمی آن ابراز نگرانی و اعتراض کردند و از مدیرعامل و معاونت حقوقی خواسته شد در راستای حفظ حقوق هواداران و سهامداران، پیگیری ویژه در این ارتباط و دخالت‌های غیر ورزشی و نهادهای بالادستی داشته باشند.
 

حضور قطعی VAR در قزوین
 ورزشگاه سردار آزادگان قزوین هیچ مشکلی بابت تعبیه VAR ندارد. در حالی که استقلالی‌ها معتقد هستند فصل قبل داوری در بسیاری از بازی‌ها به ضررشان کار کرده است، فصل جدید را با هدیه 3 امتیازی کمک داور ویدیویی شروع کردند. در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، VAR به کمک تیم جواد نکونام آمد و درحالی که ممکن بود بازی با تساوی به پایان برسد، در آخرین لحظات گل مردود محمدحسین اسلامی را صحیح اعلام کرد تا کمک داور ویدیویی برای استقلالی‌ها خوشقدم باشد. بعد از این اتفاق در حالی که مسئولان ورزشگاه شهر قدس با میزبانی استقلال در این ورزشگاه مخالفت کردند، استادیوم سردار آزادگان قزوین میزبان دیدار استقلال و ملوان بندرانزلی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر شد که به گفته مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر، ورزشگاه قزوین مشکلی بابت تعبیه VAR ندارد و بازی دوم استقلالی‌ها هم با کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

جستجو
آرشیو تاریخی