صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و هفت - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و هفت - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۸

وزیر علوم در تشریح عملکرد این وزارتخانه:

دوست داشتم اعطای مسکن دانشگاهیان نهایی شود

وزیر علوم گفت: دوست داشتم بحث مسکن دانشگاهیان که در این دوره کلید خورد نهایی شود اما در این زمینه شرمنده یاوران علمی شدیم.  
به گزارش مهر، محمدعلی زلفی‌گل در پاسخ به این سؤال که کدامیک از وعده‌هایی که دادید عملیاتی نشد ولی علاقه‌مند بودید که حتماً عملیاتی شود، گفت: در خصوص وعده‌هایی که داده‌ایم، ولی عملیاتی نشده است یکی از آنها معیشت دانشگاهیان است.
وی ادامه داد: ما قول دادیم که مسکن دانشگاهیان را برای اعضای هیأت علمی و یاوران علمی پیگیری کنیم البته خیلی از دانشگاه‌ها شروع کرده و کارهای خوبی در این زمینه انجام داده‌اند.
وزیر علوم افزود: خداوند شهید رئیسی را رحمت کند، تعداد زیادی از دانشگاه‌ها را یک روز به‌صورت مجازی جمع کردند و بحث تسطیح زمین‌ها و اقداماتی که صورت‌گرفته مطرح شد، من دوست‌ داشتم در این دوره اساتید و یاوران علمی ما که شرایطش را داشتند و فرم جیم آنها نیز سبز بود زمین دریافت کنند، برخی از دانشگاه‌ها که می‌توانستند به‌ همه زمین اختصاص دهند و این کار نهایی شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه یک تا سه دانشگاه حتی به مرحله واگذاری زمین به اعضای هیأت علمی نیز رسیده‌اند با این حال دوست ‌داشتم این طرح به صورت کامل عملیاتی شود و به یاوران علمی ستاد وزارت علوم هم قول داده بودیم که این باعث شرمندگی ما شد، امیدواریم که در دولت جدید انجام شود.
جستجو
آرشیو تاریخی