صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و شش - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و شش - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

خبر

غیبت عالمیان در انتخابی
 تیم ملی
مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز برای قهرمانی آسیا در نبود نوشاد عالمیان برگزار می‌شود. رقابت‌های انتخابی روزهای اول و دوم شهریور ماه برگزار می‌شود که طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز نوشاد عالمیان حضور ندارد و در پایان 3 نفر اول عضو تیم ملی می‌شوند و همراه نوشاد در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند. رقابت‌های بانوان هم بعد از مسابقه دسته برتر بانوان با حضور ۱۶ بازیکن برتر برای  ۳ روز در کمپ بین‌المللی شهید عضدی تهران برگزار شد که شیما صفایی، فاطمه یاری و پریناز حاجیلو به ترتیب با  29 ، ۲۷ و ۲۶ امتیاز اول تا سوم شدند تا همراه 8 نفر برتر دیگر و ندا شهسواری، در انتخابی تیم ملی شرکت کنند تا سه نفر برتر به مسابقات قهرمانی آسیا بروند.


تقوی: از مندز اسم نبردیم
سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال درباره اینکه مندز سرمربی تیم ملی آرژانتین گزینه اصلی تیم ملی ایران است، می‌گوید: «ما اسمی از هیچ مربی نبردیم که به روزرسانی کنیم، اما مندز هم جزو گزینه‌هاست. صحبت‌های خوبی هم شده است. اکثر کسانی که مطرح می‌کنیم جزو
15-20مربی تراز اول دنیا هستند. هدف ما این است که با مربی خوب دنیا به توافق برسیم. بحث اقتصادی سخت است اما موظفیم تأمین کنیم. هرچند نباید اطلاعات را غیر شفاف مطرح کنیم اما به دلیل بحث حرفه‌ای است. این اطمینان را می‌دهیم که مصریم یک مربی سطح اول را بیاوریم.»


غفور دوباره به شهداب برگشت
امیر غفور، ارزشمندترین بازیکن فصل 1401-1402 بعد از یک فصل دوری، دوباره به شهداب یزد برگشت. شهداب یزد که برای رقابت‌های جام باشگاه‌های قهرمانی آسیا، آماده می‌شود، بعد از اینکه بردیا سعادت پشت خط‌زن به در خواست باشگاه ترکیه‌ای قراردادش را با شهدابی‌ها فسخ کرد و به ترکیه برگشت، با امیر غفور پشت خط‌زن سابق تیم ملی والیبال به توافق رسید. امیر غفور که فصل 1401-1402 ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر والیبال ایران شد و فصل قبل هم  ارزشمندترین بازیکن  جام حذفی و امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال رومانی شد، با شهدابی‌ها برای یک فصل قرارداد بست. با این حساب او در این فصل شهدابی‌ها را در باشگاه‌های قهرمانی آسیا و لیگ برتر همراهی می‌کند.


8 شهریور؛ شروع رقابت ایرانی‌ها
در پارالمپیک
برنامه نمایندگان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام شد.
ملی‌پوشان ایران در 10 رشته والیبال نشسته مردان، پاراتکواندو، پارادوومیدانی، پاراتیراندازی، پاراتیراندازی با کمان، پاراکانو، گلبال، پاراشنا، پاراجودو و پاراوزنه‌برداری در پارالمپیک 2024 پاریس به رقابت می‌پردازند.
مسابقات کاروان ایران  پنجشنبه 8 شهریور با رقابت  پاراتکواندو شروع شده و آخرین مسابقه ایرانی‌ها 18 شهریورماه  در پاریس هم برای  پاراوزنه‌برداری است.

جستجو
آرشیو تاریخی