صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و چهار - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و چهار - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

تدوین 218 آیین‌نامه برای اجرای برنامه هفتم توسعه

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر اینکه به‌ دنبال ایجاد ارتباط بین گذشته و حال نظام برنامه‌ریزی کشور هستیم، گفت: دیدگاه‌های کارشناسی انجمن خبرگان برنامه‌ریزی در سازمان برنامه و بودجه به‌کارگیری می‌شود.
سید حمید پورمحمدی در دیدار با اعضای انجمن خبرگان برنامه‌ریزی گفت: برگزاری نخستین نشست عمومی در روزهای آغازین دولت با اعضای انجمن خبرگان برنامه‌ریزی که همگی از پیشکسوتان برنامه‌ریزی کشور هستند، نشان از اهمیت این انجمن برای سازمان دارد.
پورمحمدی بیان داشت: اعتماد به بدنه کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، توجه ویژه به شورای اقتصاد به عنوان قدیمی‌ترین شورای اقتصادی کشور و پرهیز از ایجاد شوراهای موازی و حمایت ویژه دولت از اولویت‌بندی‌های این سازمان در تخصیص منابع، از جمله درخواست‌های اینجانب از رئیس‌جمهور است که مورد تأیید و حمایت وی قرار گرفته است.
وی  تصریح کرد: نخستین جلسه شورای عالی راهبری برنامه هفتم به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل شد و مقرر است سازمان برنامه و بودجه ۲۱۸ سند و آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی مربوط به برنامه هفتم را تهیه و تدوین کند که تجربه انجمن خبرگان برنامه‌ریزی، می‌تواند در این زمینه به کمک سازمان بیاید.
جستجو
آرشیو تاریخی