صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و چهار - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و چهار - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اخبار

آغازطرح پیشخوان وامضای الکترونیک کشاورزان

سال گذشته مبلغ پنج هزار میلیارد تومان خسارت ناشی از خشکسالی، سیل، سرمازدگی و سایر موارد به خسارت دیدگان بخش کشاورزی پرداخت شد.
علیرضا آل امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: به مناسبت هفته دولت طرح پیشخوان کشاورزی در سراسر کشور آغاز خواهد شد تا کشاورزان، دامداران و سایر بهره‌برداران نیازهای اداری خود را در همان روستای محل سکونت انجام دهند.آل امین، خدمت جدید دیگر را فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان برای افتتاح حساب و اخذ وام عنوان کرد و افزود: این خدمت نیز به مناسبت هفته دولت کلید می‌خورد تا نیازهای اعتباری کشاورزان در ادارات، سازمان‌ها و نهادها به‌صورت برخط تأیید شود.

 

اشتغال اتباع خارجی قانونی منعی ندارد

اتباع خارجی که مدارک قانونی دارند و بهره‌گیری از آنها مجاز است، کماکان می‌توانند به کار کردن در کشور ادامه دهند. علی باقری، مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:برای آن دسته از اتباع که ورود و حضور آنها در کشور قانونی بوده و به صورت پناهنده در کشور شناسایی شدند، اشتغال و بهره‌گیری از خدمات آنها از سوی کارفرمایان ایرانی در مناطق و مشاغل مجاز بوده و مجوز کار موقت صادر شده است.وی تأکید کرد: این روال کماکان ادامه دارد و تغییر خاصی در این حوزه رخ نداده است.

جستجو
آرشیو تاریخی