تشکر رهبر انقلاب از کاروان ورزشی ایران در المپیک

رهبر انقلاب اسلامی بعد از نامه رئیس کمیته ملی المپیک و ارائه گزارشی از دستاوردهای ورزشی و فرهنگی کاروان ورزشی در المپیک و شاد کردن دل مردم، سپاسگزاری صمیمانه‌ای از ورزشکاران خوش روحیه و با اراده کشورمان کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه نامه رئیس کمیته ملی المپیک نوشتند: «از ورزشکاران عزیز و خوش روحیه و با اراده و از رؤسای فدراسیون‌ها و مربیان و از کمیته ملی المپیک که در مسابقات اخیر مایه‌ شادی و سربلندی کشور را در صحنه‌ ورزش فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزارم. موفق باشید ان‌شاءالله.» محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در نامه‌اش در ارتباط با موفقیت‌ کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «خادم الرضا(ع)» به برخی دستاوردهای ورزشی و فرهنگی ورزشکاران کشورمان از جمله کسب بالاترین تعداد مدال در المپیک پاریس پس از المپیک لندن در سال 1391، حضور بی‌سابقه بانوان در کاروان ورزشی ایران و درخشش فوق‌العاده این بانوان و کسب عناوین مهم در برخی رشته‌ها برای اولین بار در رقابت‌های المپیک، اشاره کرده بود.

قدردانی وزیر ورزش
از پیام رهبر معظم انقلاب
وزیر ورزش و جوانان از پیام محبت‌آمیز رهبر معظم انقلاب درباره عملکرد کاروان خادم الرضا(ع) قدردانی کرد. در پیام کیومرث هاشمی آمده است: پیام سراسر مهر و عطوفت معظم‌له را در خصوص نتایج کاروان خادم‌الرضا علیه‌السلام در بازی‌های المپیک پاریس دریافت کردیم. این پیام موجی از نشاط، انگیزه و توان مضاعف را برای جامعه‌ ورزش ایران اسلامی به ارمغان آورده‌ است.
بر حکم وظیفه، مراتب قدرشناسی از حمایت‌های بی‌حد معظم‌له را که همواره در قالب دیدارهای مختلف و پیام‌های پرمهر و محتوا و آموزنده، شامل فرزندان شایسته‌ کشور در عرصه‌ ورزش شده است، اعلام می‌دارم. خداوند سبحان و رحیم طول عمر باعزت نصیب رهبر معظم انقلاب کند. همچنان برای استمرار در سربلندی ورزش ایران، ملتمس دعای خیر از رهبر فرزانه انقلاب هستیم.

جستجو
آرشیو تاریخی