صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و یک - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و یک - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اخبار

آماده‌سازی ۸۵۰ چشمه حمام برای زوار اربعین
در هفت پایانه مرزی استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان و آذربایجان غربی، تعداد ۲۶۰ چشمه حمام و ۶۴۰ انشعاب فاضلاب در نظر گرفته شده است.
هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان این مطلب و اشاره به اینکه این خدمت‌رسانی در شهرهای عراق مانند سال‌های گذشته ادامه دارد، گفت: ۸۵۰ چشمه حمام در چهار شهر کربلا، نجف، کاظمین و سامرا آماده شده است و علاوه بر این ۲ هزار و ۶۵۰ متر خط لوله کمکی به کربلا و نجف انجام شده است. وی افزود: تعداد ۶۳ تانکر سیار هم در این هفت پایانه مرزی جانمایی شده است که این تانکرها می‌توانند روزانه یک‌هزار و ۲۵۳ مترمکعب آب آشامیدنی در اختیار زائران قرار دهند.

الزام تکمیل قانون
پیش فروش مسکن
کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه قانون پیش فروش مسکن به هیچ عنوان کامل نیست گفت: طبق این قانون نباید مشاور املاک برای پیش فروش مسکن ورود کند این در حالی است که سازندگان کوچک خود نقش بسیار مؤثری در حوزه تولید مسکن دارند بنابراین باید حمایت‌های لازم در این بخش از سازندگان صورت گیرد‌. وی بیان‌ کرد: در موضوع اجاره بها نسبت به مردادماه پارسال جوی آرام‌تر بر بازار حاکم است و همچون چند سال پیش از هیاهو و جنجال در آن خبری نیست.وی گفت:‌ به‌طور قطع، موضوعی همچون تکمیل نهضت ملی مسکن می‌تواند با تأثیر مثبت بر بازار مسکن به کاهش قیمت‌ها و کاهش نرخ اجاره بها  منجر شود.

جستجو
آرشیو تاریخی