جهان

انتشار تریلر جدید «شیرشاه»

کمپانی دیزنی، تریلر رسمی از فیلم-انیمیشن «موفاسا: شیرشاه» را که بزودی در سینماها اکران می‌شود، منتشر کرد.
فیلم-انیمیشن «موفاسا: شیرشاه» که پیش‌درآمدی بر لایو اکشن فوتورئالیستی «شیرشاه» در سال ۲۰۱۹ است، توسط «بری جنکینز» کارگردانی شده است و بر رابطه‌ شیرشاه با برادرش اسکار به عنوان شخصیت منفی اصلی تمرکز می‌کند. آرون پیر و کلوین هریسون جونیور به ترتیب صداپیشگی نسخه‌های جوان‌تر موفاسا و اسکار خواهند بود. از بازیگران جدید این فیلم-انیمیشن می‌توان به «تیفانی بون» در نقش سرابی اشاره کرد. «کاگیسو لدیگا» در نقش رافیکی جوان، «پرستون نایمن» در نقش زازو، «مادز میکلسن» در نقش کی‌روس، «آنیکا نونی رز» در نقش مادر مفاسا و «کیت دیوید» در نقش پدر موفاسا اشاره کرد.  بری جنکینز در فیلم «موفاسا» با تیم همکاران قدیمی خود شامل آهنگساز نیکلاس بریتل، تدوینگر جوی مک‌میلون و فیلمبردار جیمز لاکستون بار دیگر همکاری کرده است.  

 

برنده اسکار
یک پروژه سینمایی را
به تعطیلی کشاند

«واکین فینیکس» بازیگر برنده اسکار، تنها پنج روز قبل از شروع فیلمبرداری درام جدید به کارگردانی تاد هینز، از این پروژه سینمایی انصراف داد.
رسانه‌های بین‌المللی سینمایی اعلام کردند که واکین فینیکس برای بازی در فیلم جدید ساخته تاد هینز که گفته می‌شود یک درام جنجالی مربوط به دهه 30 میلادی است تردید داشته است و منابع نزدیک به سازندگان فیلم به گاردین تأیید کرده‌اند که پروژه به ‌طور کلی بدون برنامه‌ای برای انتخاب بازیگر جایگزین لغو شده است. فینیکس قرار بود مقابل دنی رامیرز، بازیگر فیلم «تاپ گان: ماوریک» در یک داستان عاشقانه دهه ۳۰ بازی کند و این فیلم به دلیل محتوایش، با درجه سنی بحث‌برانگیز NC-۱۷ (برای بالای ۱۷ سال) نمایش داده شود.

جستجو
آرشیو تاریخی