خبر

ناراحتی گاریدو از لغو بازی با تیم سابقش
قرار بود  پرسپولیس بعد از بازی تدارکاتی با الاهلی بحرین به مصاف تیم بلویزداد الجزایر برود. نام این تیم به واسطه جذب الکسیس گندوز به عنوان دروازه‌بان جدید از آنها، برای هواداران پرسپولیس آشنا است. با این حال بازی با بلویزداد الجزایر لغو شد و این تیم محل اردو را ترک کرد. پرسپولیس دیروز به جای این تیم الجزایری با یک تیم دسته دومی ترکیه بازی کرد. گفته می‌شود برنامه‌های گاریدو آنطور که پیش‌بینی می‌کرد در بحث بازی تدارکاتی طبق برنامه پیش نرفته و ناهماهنگی‌های به وجود آمده او را ناراحت کرده است.


ناگی مشتری پیدا کرد
ژولت ناگی مدافع – وینگر چپ تیم ملی مجارستان که با این تیم در مسابقات یورو ۲۰۲۴ حضور داشت یکی از گزینه‌های اصلی سرخ‌ها برای تقویت خط دفاعی در جناح چپ این تیم است. در همین حال دیروز رسانه‌های مجارستانی خبر دادند که این بازیکن مورد توجه باشگاه  فهروار قرار گرفته است. باشگاه فهروار مجارستان پیشنهادی را به پوشکاش آکادمیا ارائه کرده تا در ازای دریافت رقم رضایتنامه، این بازیکن را در اختیار آنها قرار بدهند. این مجارستانی در بازی دیشب تیمش در لیگ ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و در همین دقیقه موفق به زدن گل پیروزی‌بخش تیمش شد.


مخالفت ملوان با درخواست سپاهان
باشگاه ملوان بندرانزلی با درخواست انتقال هافبک دفاعی جوان این تیم به سپاهان رسماً مخالفت کرد. سپاهان برای تقویت تیم تحت هدایت ژوزه مورایس دنبال جذب هافبک دفاعی است. محمدرضا بردبار هافبک 20 ساله تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مورد توجه طلایی‌پوشان قرار گرفته بود و حتی به باشگاه شمالی پیشنهاد رسمی ارائه شد. با وجود این کادر فنی تیم شمالی با جدایی محمدرضا بردبار مخالفت کرده است، چرا که او در برنامه‌های تاکتیکی سعید دقیقی جای دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی