خبر

جدایی قطعی پنج بازیکن پرسپولیس
طی روزهای اخیر اخباری درباره جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس شنیده می‌شد اما بعد از اعلام رسمی شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس از سوی این باشگاه مشخص شد چند بازیکن در فصل آینده جایی در اندیشه‌های گاریدو ندارند و باشگاه پرسپولیس هم به دنبال فروش قطعی یا قرض دادن آنهاست. در اعلام اسامی بازیکنان، خبری از نام مهدی عبدی، احمد گوهری، امید فهمی، میلاد سورگی و علیرضا بابایی نبود و این بازیکنان فصل آینده در پرسپولیس نخواهند بود. این ۵ بازیکن جایی در پرسپولیس ندارند و با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه، فصل بعد را با پیراهن تیم دیگری به میدان خواهند رفت.

 
توافق با اندونگ در دستور کار استقلال
باشگاه استقلال در حالی که تصمیم دارد قرارداد کاکوتا را نهایی کند، به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر هم هست. طی روزهای گذشته نام اندونگ را بارها شنیده‌ایم. این بازیکن در سبد خرید استقلال قرار دارد و باشگاه استقلال به دنبال توافق بر سر یکسری جزئیات است تا قرارداد این بازیکن را نیز نهایی کند. اگر اندونگ نیز به خدمت گرفته شود، شمار بازیکنان خارجی که تا کنون با استقلال قرارداد بسته و یا درگذشته با این باشگاه قرارداد دارند، به عدد 9 خواهد رسید و آنگاه باشگاه استقلال باید نام 3 بازیکن را از فهرست نهایی خود خارج کند.

 
عالیشاه در تمرین اختصاصی
پرسپولیس، برنامه صبح امروز خود را به تمرین در هر دو بخش فنی و بدنی اختصاص داد. تمرین نوبت صبح از ساعت ۱۰ آغاز شد. بازیکنان بعد از گرم کردن، تمرینات بدنی را در دستور کار داشتند. پس از آن، کار با توپ و راندو انجام شد و بعد از آن، بازیکنان برای برنامه هوازی، در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند. پایان تمرین یک‌ ساعته نیز چالشی با استفاده از گل کوچک بود. در این جلسه، امید عالیشاه اختصاصی تمرین کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی