مرگ راننده 30 ساله در بزرگراه صدر

گروه حوادث/ راننده جوان یک پراید در اثر واژگونی از شیشه خودرو به بیرون پرتاب شد و جان باخت.
  سرهنگ سعید اکبری معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر واژگونی خودروی پراید گفت: ساعت ۲۱:۴۵ شنبه شب در محدوده دوراهی صدر به سمت شرق یک دستگاه سواری پراید به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل‌های این محل بشدت برخورد کرد و خودرو روی سقف واژگون شد.
به گفته شاهدان عینی راننده پراید از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود و در حین واژگونی از شیشه سمت راننده به بیرون پرتاب شد که سرش زیر ستون پراید گیر کرد و باعث فوت این راننده ۳۰ ساله در محل شد.
 معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی تصادفات پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.
 با حضور تیم کارشناسی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که علت این حادثه ناتوانی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه بوده است.
همچنین بنزین خودروی واژگون شده نیز بیرون ریخته بود که تیم‌های آتش‌نشانی بلافاصله با همکاری پلیس راهور مستقر در محل به ایمن‌سازی پرداختند.
 معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در پایان از رانندگان خواست قبل از شروع به حرکت حتماً کمربند ایمنی خود را بسته و توجه داشته باشند که این کمربند ایمنی است که می‌تواند تصادفات فوتی را به جرحی تبدیل کند و اگر این راننده کمربند ایمنی خود را بسته بود از خودرو به بیرون پرت نمی‌شد و زنده می‌ماند.

جستجو
آرشیو تاریخی