صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۵

فراخوان ثبت‌نام موکب‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان اربعین حسینی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار فراخوان برای دعوت از هیأت و گروه‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان و عزاداران مراسم اربعین حسینی خبر داد.
حمیدرضا خونویی افزود: آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر تهران هر ساله در روز اربعین حسینی، از میدان آیینی امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود و سال گذشته ۱۲۰۰ موکب مردمی در این مسیر، پذیرای زائران و عزاداران حسینی بودند.
وی ادامه داد: در مسیر این پیاده‌روی موکب‌هایی جهت پذیرایی از زائران سامان‌دهی خواهد شد که این خدمات توسط گروه‌های جهادی و نهادهای مردمی صورت می‌گیرد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جایگاه پشتیبانی و تقویت موکب‌های مردمی فعالیت می‌کند.
خونویی اضافه کرد: مانند سنوات گذشته برای ساماندهی بهتر خدمات هیأت مردمی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم جاماندگان اربعین حسینی، سامانه
 mookeb.farhangsara.ir در دسترس موکب‌داران خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو موکب تا روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه به این سامانه مراجعه کرده و با ثبت درخواست، در سامانه ثبت‌نام کنند. پس از بررسی و شناسایی ظرفیت‌های مورد نیاز به گروه‌های منتخب برای برنامه‌ریزی‌های بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد. براساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، همزمان با روز اربعین از میدان آیینی امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی