در کاشمر رخ داد

ربودن مادر و فرزند پس از قتل پدر خانواده

گروه حوادث/ مرد خشمگین که پس از ورود به یک خانه در شهرستان کاشمر مرد جوانی را کشته و همسر و فرزندش را گروگان گرفته بود وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید گروگان‌ها را آزاد کرد.
شامگاه چهارشنبه گذشته مردی مسلح با ورود به خانه‌ای در کاشمر در اقدامی هولناک با مرد 35 ساله صاحبخانه درگیر شد. او با تهدید از وی خواست با زنی جوان که از آشنایان بود تماس بگیرد و او را به خانه بکشاند. پس از این ماجرا وقتی مرد صاحبخانه با این کار مخالفت کرد، مرد مسلح با شلیک گلوله وی و زنی 50 ساله را مجروح کرد و سپس همسر و فرزند صاحبخانه را گروگان گرفت و با خود برد. در این حادثه مرد صاحبخانه کشته و زن میانسال نیز به بیمارستان منتقل شد.
حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده دادستان عمومی و انقلاب کاشمر خراسان رضوی گفت: متهم با ورود به این منزل ابتدا خواستار حضور زن دیگری در محل شد که پس از امتناع از حضور وی، درگیری و تیراندازی رخ داد و در ادامه مرد مسلح اعلام کرد در مقابل حضور زن یاد شده، کودک و زن ربوده شده را آزاد خواهد کرد.
 در این حادثه مرد جوان با اسلحه گرم به قتل رسیده و یک زن مجروح شده و یک زن و یک نوجوان نیز توسط قاتل و همدستان وی ربوده شده‌اند. قاتل فردی دارای سابقه کیفری متعدد در شهر دیگری است و تحقیقات برای دستگیری وی و سایر همدستانش ادامه دارد و دستورات لازم قضایی برای شناسایی و دستگیری قاتل صادر شده است.
 در همین خصوص سرهنگ حسن مشهدی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر نیز از دستگیری ۲ متهم مرتبط با این پرونده خبر داد و افزود: چهارشنبه شب گذشته در پی درگیری و تیراندازی با اسلحه غیر مجاز در حاشیه شهر کاشمر بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.
 وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌داد در این درگیری دو نفر مجروح شدند و یکی از آنان که مردی ۳۵ ساله بود جان خود را از دست داده است، افزود: بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی با دستورات تخصصی «قاضی نوری» بازپرس ویژه قتل کاشمر ادامه یافت تا اینکه با دستگیری ۲ متهم مرتبط با این پرونده، متهمان اصلی که عرصه را بر خود تنگ‌ می‌دیدند ۲ نفر را که گروگان گرفته بودند آزاد کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: با دستور مستقیم اسماعیل بلوچ‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری دیگر متهمان پرونده و روشن شدن علت و چرایی وقوع درگیری خونین ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی