صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و سه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و سه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اخبار

برق مشترکان اداری پرمصرف قطع می‌شود

باتوجه ‌به افزایش مجدد گرما و دمای هوا در هفته آینده همه ادارات ملزم به رعایت برنامه مدیریت مصرف برق بر طبق مصوبه هیأت وزیران هستند و در صورت عدم رعایت موارد ابلاغی برق آنها قطع خواهد شد.
مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) با اشاره به مصوبه‌های ابلاغی هیأت وزیران در خصوص کاهش مصرف برق ادارات گفت: همه ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با خاموش‌کردن سامانه‌های سرمایشی در مناطق عادی یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری و در مناطق گرمسیر همزمان با تعطیلی ادارات، مصرف برق خود را پس از پایان ساعت کار اداری تا ۶۰ درصد زمان فعالیت کاهش دهند.

 

پیش‌فروش بلیت‌ پرواز‌های اربعین

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه از شنبه ۱۳مرداد ماه پیش فروش بلیت پروازهای اربعین به مقصد نجف از سوی شرکت‌های هواپیمایی آغاز می‌شود، گفت: ۱۸ شرکت هواپیمایی موظف هستند با نرخ مصوب ۱۰ و ۱۲ میلیون تومان از مبدأ تهران و مشهد به صورت اینترنتی اقدام به عرضه بلیت هواپیما کنند. وی ادامه داد: عرضه بلیت پروازهای اربعین به صورت پلکانی بوده و پروازهای اربعین هم از ۲۴مرداد ماه آغاز می‌شود و تا پایان مراسم اربعین که ۹ شهریور ماه است ادامه خواهد داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی