هاریموتو، به مصاف عالمیان می رود

نبرد انتقامی نوشاد با قهرمان ژاپنی

نوشاد عالمیان نابغه تنیس روی میز ایران در حساس‌ترین رقابت المپیکی خود امروز برای انتقام‌گیری به مصاف توموکازو هاریموتوی ژاپنی می‌رود.
 در مرحله یک‌شانزدهم پایانی رقابت‌های انفرادی مردان المپیک عالمیان با رنکینگ ۵۱ دنیا درحالی به مصاف توموکازو هاریموتو می‌رود که رقیب سرشناس ژاپنی‌اش رنکینگ ۹ دنیا را دارد و نوشاد عالمیان در دو مسابقه قبلی‌اش مقابل این سامورایی سرسخت شکست خورده است.
 عالمیان در بازی‌های آسیایی هانگژو ۴ - ۲ نتیجه را به این حریف واگذار کرد و در مسابقات کانتندر زاگرب با حساب ۳ - ۱ مغلوب این حریف شد تا در سومین تقابل مقابل این حریف نامدار خود، به فکر انتقام باشد.
 هاریموتوی ۲۱ساله عناوین مهمی مثل دو نقره المپیک جوانان، دو نقره جام جهانی همراه تیم ملی ژاپن، برنز المپیک توکیو و طلای مسابقات کاپ آسیا و چندین قهرمانی در رقابت‌های کانتندر است.
 هاریموتو پیش از رسیدن به نوشاد مقابل مارتین آلگرو از بلژیک ۴ - صفر به پیروزی رسید و گام به این مرحله گذاشته است. نوشاد عالمیان نیز با پیروزی ۴ - ۱ مقابل اوموتایوی نیجریه‌ای صعود کرد.
 نوشاد عالمیان دارنده سه مدال برنز بازی‌های آسیایی برای انتقام از هاریموتو و صعود به جمع ۱۶ بازیکن برتر المپیک ۲۰۲۴ پاریس ساعت۱۱ امروز به وقت تهران، به مصاف حریف قدرتمندش می‌رود.
 باید دید نوشاد عالمیان ۳۱ساله درسومین تجربه المپیکی‌اش چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند.
هرچند خودش به امید شگفتی‌سازی به پاریس رفته و قدم‌های اول برای تحقق شگفتی را محکم کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی