صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و نوزده - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و نوزده - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

مزاحمان خیابانی در رشت دستگیر شدند

گروه حوادث/  سه پسر شرور که با ایجاد مزاحمت برای دو خانم در رشت با خودرو یکی از آنها را مجروح و فرار کرده بودند پس از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
در پی انتشار تصاویر ایجاد مزاحمت برای دو خانم توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو در شهر رشت، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان در این خصوص اعلام کرد: با دریافت شکایت و متعاقب آن دستور ویژه دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و دستگیری فوری عاملان ایجاد مزاحمت برای دو بانو در خیابان لاکانی رشت، اقدامات پلیس در این خصوص آغاز شد. برابر مستندات و اطلاعات دریافت‌شده، ساعت 4 بامداد یکم تیر امسال سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری در خیابان لاکانی شهر رشت برای دو بانوی عابر ایجاد مزاحمت کرده و در این فرآیند خودرو با یکی از عابران برخورد کرد و موجب جراحت وی شد.
این گزارش حاکی است، پلیس با انجام تحقیقات فنی و به کارگیری ابزارهای اطلاعاتی و هوشمند در کمتر از ۴۸ ساعت سه جوان عامل ایجاد مزاحمت را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در شهرستان رشت دستگیر کردند و خودروی مورد نظر نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد. یکی از این دو خانم که بر اثر برخورد خودرو مجروح شده بود به بیمارستان منتقل و پس از اقدامات درمانی ترخیص شد.
جستجو
آرشیو تاریخی