تلاش نافرجام پرسپولیس برای جذب گلر آبی‌ها

حسینی در قفس توری استقلال می‌ماند

رضا حمیدی /  از روزی که فصل بیست و سوم به پایان رسید، ماجراهای سیدحسین حسینی شروع شد. ابتدا این دروازه‌بان به دلیل اتفاقاتی که در میانه‌های فصل رخ داد با موانعی برای بازگشت به تیم مواجه شد و حتی در مقطعی صحبت از حضور او در لیگ یونان بود. اما دیری نپایید که مشکلات هموار و حسینی مجوز حضور در تمرینات استقلال را به دست آورد و اکنون نیز در تمرینات تیمش حضور دارد. اما مسأله‌ دیگری که باعث شده تداوم حضور این دروازه‌بان در استقلال تحت‌الشعاع قرار بگیرد، پیشنهادی است که از جبهه سرخ به او رسیده است. پرسپولیس که با جدایی بیرانوند، خود را بشدت در مخمصه می‌بیند و از سویی رامین رضاییان نیز در تور استقلال افتاد، به دنبال وسوسه دروازه‌بان آبی است تا شاید یک اتفاق بزرگ را در نقل و انتقالات به سود خود رقم زده و شماره یک آبی‌ها را که اکنون به لحاظ مالی با باشگاه دچار اختلاف است، به خدمت بگیرد.
جذب سیدحسین حسینی از سوی پرسپولیس اما کار ساده‌ای نیست. اولاً که او همچنان تحت قرارداد با باشگاه استقلال است و اگر بخواهد این تیم را ترک کرده و به پرسپولیس برود، باید از باشگاه رضایتنامه دریافت کند. مسأله دیگری که حضور حسینی در پرسپولیس را دشوار می‌کند، هجمه‌هایی است که در صورت جدایی این دروازه‌بان از سوی هواداران استقلال باشگاه را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و همین موضوع کافی است تا مدیران آبی بررسی وضعیت سیدحسین حسینی را در اولویت خود قرار دهند و تکلیف او را مشخص کنند.
حسینی از فصل پیش مطالباتی دارد که به طور قطع اگر باشگاه استقلال اقدامات لازم در راستای پرداخت آن را انجام دهد، مشکلات از بین خواهد رفت و حسینی همچنان در ترکیب استقلال حضور خواهد داشت اما اگر به هر دلیل باشگاه استقلال در پرداخت این مطالبات ناتوان باشد، ممکن است گره کور‌تر شود و با وجود اینکه حسینی در تمرینات تیمش حضور دارد، ناگهان تصمیمات دیگری اتخاذ کند؛ هرچند که حسینی بارها عشق و علاقه خود به باشگاه استقلال را بیان کرده و بعید است که با چنین تصمیم عجیبی خود را در معرض انتقادات تند هواداران باشگاه استقلال قرار دهد. حسینی خوب می‌داند که هرچه در استقلال ریشه بدواند، آینده بهتری در این باشگاه در انتظارش خواهد بود و می‌تواند بعد از پایان دوران فوتبال خود، برای ادامه کار روی باشگاه استقلال حساب ویژه‌ای باز کند.

جستجو
آرشیو تاریخی