مدافع چپ مراکشی سرگردان بین سوچی، الاهلی و پرسپولیس

یحیی عطیه الله نصیب سرخ‌ها نمی‌شود

بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس برای عبدالکریم حسن بلیت برگشت گرفت اما این بازیکن به تهران برنگشت مشخص شد که او قصد دارد در کشورش بماند و برای العربی بازی کند. جدا از اینکه مسأله او و باشگاه پرسپولیس چگونه پیش خواهد رفت اما به نظر می‌رسد پرسپولیس قید مدافع چپ قطری‌اش را زده و به صورت جدی‌تر دنبال گزینه خارجی دیگری در این پست رفته است.
از حدود 10 روز قبل نام یحیی عطیه‌الله مدافع چپ سابق تیم ملی مراکش برای حضور در پرسپولیس مطرح بود اما مشخص بود جذب این بازیکن برعکس آنچه در مورد العملود اتفاق افتاد بسیار دشوار خواهد بود.
واقعیت اینکه این مدافع 28 ساله مراکشی که مدام تیم عوض می‌کرده از زمستان سال قبل بازیکن تیم سوچی روسیه است اما از این باشگاه هم فراری شده و روس‌ها دنبال او می‌گردند. در عین حال جدا از پرسپولیس، الاهلی مصر هم دنبال این بازیکن است و می‌خواهد او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. در همین زمینه باشگاه مصری با سوچی روسیه هم نامه‌نگاری کرده ضمن اینکه گفته می‌شود خود عطیه‌الله هم دوست دارد راهی مصر و تیم معروف و پرطرفدارش شود.
از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس هم با سوچی نامه‌نگاری کرده و او را می‌خواهد اما شنیده شده رقم رضایتنامه این بازیکن 700 هزار دلار است. این یعنی که باشگاه پرسپولیس فقط باید چیزی حدود 40 میلیارد تومان برای آزاد کردن او به باشگاه روسی‌اش بپردازد که این انتقال را بسیار دشوار می‌کند.
همچنین گفته می‌شود بین باشگاه پرسپولیس و مدیربرنامه‌ای که قصد داشته عطیه‌الله را به پرسپولیس بیاورد اختلافاتی ایجاد شده و شاید مجموع این اتفاقات حضور مدافع مراکشی در پرسپولیس را ضعیف کند.
از طرفی تمایل خود این بازیکن هم شرط است. واقعیت اینکه او هرگز نمی‌خواهد به فوتبال روسیه برگردد اما سرمربی تیم ملی مراکش گفته به باشگاهی برود که توی چشم باشد و در شمال آفریقا شاید هیچ باشگاهی مثل الاهلی مصر در دید رسانه‌ها و هواداران نباشد.

جستجو
آرشیو تاریخی