در شیراز رخ داد

قتـــل دختــر دایــی 5 سالــه با چــاقو

گروه حوادث/  پسر عصبانی که هنگام درگیری با خانواده دایی‌اش دختر 5 ساله او را با چاقو کشته بود در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شیراز در تشریح این خبر گفت:  بیست و پنجم تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهر شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 24 ابوذر به محل حادثه اعزام شدند.
در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد که در یک جمع خانوادگی، پسری 23 ساله پس از درگیری لفظی با دایی خود بر سر اختلافات مالی ناگهان با چاقو به وی حمله کرد در این میان وقتی همسر دایی‌اش در حالی که دختر 5 ساله خود را نیز در آغوش داشت جلو آمد پسر جوان به او نیز حمله کرد و ناگهان چاقو به  دختر کوچولو  برخورد کرد و باعث قتل وی شد.
مأموران با انجام اقدامات پلیسی در کمتر از 3 ساعت مخفیگاه قاتل را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.
وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، عنوان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و با مراجعه به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز، مشکلات خود را بر طرف کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.
جستجو
آرشیو تاریخی