قتل اشتباهی در عالم مستی

گروه حوادث / پسر جوان که در عالم مستی از مصرف الکل، به اشتباه دوستش را به قتل رسانده بود، وقتی با تصاویر لحظه قتل در دوربین مداربسته روبه‌رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 20 چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت، درگیری مرگباری در محدوده چهارراه مختاری به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.
با اعلام خبر، تیم جنایی راهی محل شده و با پسر 18 ساله در حالی که از ناحیه گردن مورد اصابت ضربه چاقو گرفته بود، مواجه شدند.
 در تحقیقات اولیه نیز مشخص شد درگیری کنار بساط سبزی‌فروشی یک پسر جوان رخ داده و او در این درگیری شرکت داشته است.
 بنابراین تحقیقات از پسر سبزی فروش آغاز شد و او گفت: مدتهاست در این محل بساط سبزی فروشی دارم روز حادثه مقتول و دوستش سوار بر موتورسیکلت از اینجا عبور می‌کردند. بعد کنار بساط من توقف کردند و می‌خواستند وارد سوپر مارکت شوند. از رفتار آنها مشخص بود که حالت طبیعی ندارند وقتی از کنار من رد می‌شدند ناگهان ایستادند و به بهانه چشم در چشم شدن به من حمله کردند.
در این میان یکی از آنها با چاقو به دوستش زد و سوار بر موتورسیکلت فرار کرد.
در ادامه بررسی‌های میدانی، کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری رفته و تصاویر لحظه جنایت را بدست آوردند. تصاویری که نشان می‌داد پسر سبزی فروش واقعیت را گفته است و در جنایت نقشی نداشته است.
با شناسایی هویت متهم، تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت و در نهایت متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
پسر جوان در تحقیقات اولیه منکر جنایت بود اما در مواجهه با فیلم دوربین مداربسته به قتل اعتراف کرد: آن شب مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و حال خوبی نداشتم. به همراه دوستم سوار بر موتورسیکلت شدیم تا دور دور کنیم که تصمیم گرفتیم از سوپرمارکتی در خیابان مختاری سیگار بخریم. زمانی که خواستیم وارد سوپرمارکت شویم با پسر سبزی فروش چشم تو چشم شدیم و همین مسأله باعث دعوا بین ما و او شد. چون حالت عادی نداشتم چاقویی را از جیبم بیرون آوردم تا او را بزنم اما چاقو ناخواسته به دوستم خورد و از ترس فرار کردم.
سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم پس از اعتراف روانه زندان شد تا پرونده در مراجع قضایی پیگیری شود.
جستجو
آرشیو تاریخی