جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت :

پوشاندن پلاک وسیله نقلیه جرم است

گروه حوادث/  طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش پلاک در تهران توسط تیم‌های پلیس راهور به مرحله اجرا درآمده و رانندگان متخلف پس از اعمال قانون، مکلف به رفع اثر پوشش پلاک می‌شوند.
  سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: پوشاندن، ناخوانا بودن و دستکاری پلاک وسایل نقلیه ممنوع است و اگر این اقدام به عمد انجام شود، علاوه بر جریمه، به دادسرا نیز معرفی خواهند شد. در گذشته جریمه تخلف پوشش پلاک ۶۰ هزار تومان بود، ولی با نرخ‌های جدید مبلغ جریمه پوشش پلاک به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. پلاک در واقع یکی از ارکان شناسایی وسایل نقلیه و موتورسیکلت و از اهمیت بالایی برخوردار است و حتماً در خودروها باید پلاک جلو و عقب و در موتورسیکلت‌ها در قسمت عقب به وضوح قابل رؤیت باشد.
 جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش پلاک در شهر تهران به صورت خاص توسط تیم‌های پلیس راهور به مرحله اجرا آمده و با آن دسته از رانندگانی که به هر صورت چه با پوشاندن پلاک توسط طلق و چه با استفاده از ماسک و استفاده از زنجیر، پلاک خودرو و موتورسیکلت خود را می‌پوشانند ضمن اعمال قانون برخورد قانونی لازم نیز صورت خواهد پذیرفت و در محل راننده را مکلف به رفع اثر پوشش پلاک می‌کنیم.

جستجو
آرشیو تاریخی