صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و یازده - ۲۷ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و یازده - ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

خبر در خبر

ایسنا/  نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست از ساخت فیلم سینمایی درباره زندگی محیطبانان خبر داد و گفت: هدف از ساخت این فیلم معرفی جامعه مظلوم محیطبان است که فرهنگ از خودگذشتگی در راه حفاظت از انفال الهی و مرز و بوم ایران اسلامی را نشان می‌دهد.
 
ایلنا /  ژیلا مشیری، پژوهشگر پژوهشکده مردم‌شناسی گفت: آیین‌ عاشورایی در ایران برخلاف سایر آیین‌ها که با تغییرات فرهنگی به ‌فراموشی سپرده می‌شوند، به‌ ندرت دستخوش تغییرات فرهنگی شده‌اند و همچنان به‌ قوت خود در شهرها و روستاهای ایران درحال برگزاری هستند.
 
ایسنا/  امیرمسعود جلالی، یک کارشناس حوزه جنگلداری از رئیس جمهور منتخب خواست تا به موضوع آتش‌سوزی جنگل‌ها و پیشگیری از آن توجه داشته باشد.
 
میراث آریا/  آرمان وطن‌دوسته، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از بررسی ۶ درخواست تغییر کاربری از گردشگری به سایر کاربری‌ها در استان خبر داد.

ایرنا/  سرهنگ رضا اصیل، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: منابع طبیعی استان در سه ماهه نخست امسال با ۵۴ پرونده تخلف چرای زودهنگام دام در مراتع استان برخورد کرد. این تعداد تخلفات در ۹۸ واحد دامی (سامان عرفی) شناسایی و براساس قانون با آنان برخورد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی