استقلال تا آخر هفته کامل خواهد شد

حسینی، نیک نفس و محمدی در مسیر تمدید

مدیران باشگاه استقلال در تلاشند بازیکنانی که از فصول گذشته با این باشگاه بوده‌اند را تعیین تکلیف کرده و قرارداد آنهایی که مورد تأیید سرمربی استقلال قرار گرفته‌‍‌اند را تمدید کنند. طی روزهای گذشته شایعات متعددی درباره احتمال جدایی سیدحسین حسینی از استقلال منتشر شد و حتی این بازیکن تا آستانه رفتن به تیمی خارج از لیگ‌ برتر ایران نیز پیش رفت اما در نهایت مشکلات و موانع موجود برطرف شد و سید حسین حسینی به زودی در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد. حسینی با استقلال قرارداد ندارد و باید برای حضور دوباره در این تیم به توافق نهایی برسد.
علاوه بر او جواد نکونام از مدیران استقلال خواسته قرارداد زبیر نیک‌نفس نیز تمدید شود. ظاهراً سرمربی استقلال به این نتیجه رسیده که نیک‌نفس نیز به کارش خواهد آمد. هر چند که نیک‌نفس در فصلی که گذشت فراز و نشیب داشت و به جزهفته‌های پایانی در باقی هفته‌ها بازیکن چندان متفاوتی نبود اما به هرحال سرمربی آبی‌ها تصمیم گرفته، این بازیکن را در ترکیب تیم حفظ کند تا استقلال از نظر برخورداری از بازیکنانی که قابلیت بازی در پست میانی را دارند، محروم نباشد.
دیگر بازیکنی که به رغم حضور در تمرینات قراردادش با استقلال تمدید نشده، مهرداد محمدی است. این بازیکن نیز در لیست جواد نکونام قرار دارد و باشگاه استقلال نیز روی ادامه همکاری با این چهره کاملاً مصر است. تنها مسأله مهرداد محمدی غیبت در هفته‌های آغازین به دلیل محرومیت است که مدیران باشگاه استقلال در تلاشند با رایزنی محرومیت این بازیکن را کاهش دهند تا شاید مهرداد محمدی بازی‌های کمتری در ترکیب استقلال غایب باشد.
مجموع این اقدامات، ترکیب استقلال را در روزهای آتی تکمیل خواهد کرد تا این تیم با نفرات بیشتری تمرینات خود را ادامه دهد. مدیران استقلال در تلاشند با تمدید قرارداد بازیکنان سپس به دنبال جذب دیگر گزینه‌های بیرون رفته و در نهایت مقدمات برپایی اردوی خارجی را فراهم کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی