مدیرعامل بانک مسکن در دیدار با هیأت مدیره پتروشیمی مارون عنوان کرد

سیاست بانک مسکن ساخت‌و‌ساز بر مبنای الگوی ایرانی اسلامی است

دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در سفر به استان خوزستان با حضور در بندر ماهشهر از شرکت پتروشیمی مارون بازدید کرد و با اعضای هیأت مدیره این شرکت به گفت‌و‌گو نشست.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ در این دیدار، دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت گفت: شرکت پتروشیمی مارون از شرکت‌های ارزشمند حوزه پتروشیمی در سطح کشور و بازار سرمایه محسوب می‌شود.
وی افزود: این شرکت از جمله شرکت‌های مدیرپرور است که همکاران آن به عنوان مدیرانی موفق در صنایع بزرگ پتروشیمی فعالیت می‌کنند.
مدیرعامل بانک مسکن در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که بانک مسکن در بخش‌های کلان اقتصاد و ساختمان‌سازی فعالیت می‌کند، افزود: بانک مسکن در حوزه ساخت‌و‌ساز از الگوهای مدرن و منطبق با معماری ایرانی اسلامی استفاده می‌کند.
وی با بیان این مطلب که فعالیت‌های بانک مسکن در این حوزه همسو با سیاست‌های کلان دولت محترم است، یادآور شد: بانک مسکن دارای شرکت‌های ساختمانی تخصصی در این حوزه است و تلاش دارد سیاست‌ها و اهداف دولت در بخش مسکن را محقق کند.
دکتر حسینی با اشاره به این مطلب که بانک مسکن از راهبرد پرداخت تسهیلات فراتر و به سمت تمدن‌سازی پیش رفته است، یادآور شد: بانک مسکن ساخت شهر جدید ساحلی بندرعباس را به عنوان بزرگترین شهر ساحلی کشور در دست اقدام دارد که با این حرکت از شهرسازی به سوی تمدن‌سازی گام برداشته است.
وی افزود: باتوجه به قابلیت‌های موجود در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) درخصوص شهرسازی آمادگی داریم در صورت شناسایی و دراختیار داشتن زمین مناسب، نسبت به ساخت شهر جدید ساحلی در این منطقه اقدام کنیم.
دکتر بهزاد رضازاده مدیر مالی و عضو هیأت مدیره شرکت پتروشیمی مارون نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر سیدعباس حسینی در این شرکت از توجه ویژه مدیر عامل بانک مسکن به بخش صنعت و بخصوص پتروشیمی قدردانی کرد.
وی گفت: بانک مسکن همواره حامی اقشار کم‌درآمد جامعه و تأمین مسکن آنها بوده است و خدمات ارزنده این بانک جای قدردانی دارد.
رضازاده ابراز امیدواری کرد که بانک مسکن حامی شرکت پتروشیمی مارون در بخش ساخت‌و‌ساز و تأمین مسکن همکاران این شرکت باشد.
گفتنی است شرکت پتروشیمی مارون در سال ۱۳۷۷ تأسیس شد و در حال حاضر از شرکت‌های توانمند در صنعت پتروشیمی است.
جستجو
آرشیو تاریخی