فرهنگ

عضویت الکترونیکی
در کتابخانه ملی
با اتصال خدمات کتابخانه ملی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، عموم افرادی که دارای شرایط عضویت هستند و نیز اعضای کتابخانه ملی می‌توانند از خدمات پذیرش عضویت و تمدید آن به‌ صورت کاملاً الکترونیکی بهره‌مند شوند.
تسهیل فرایند کاربران در ورود به سامانه‌های متعدد سازمانی یکی از اهداف استفاده از درگاه یکپارچه‌سازی خدمات است که با راه‌اندازی آن کلیه خدمات مورد نیاز سازمان و مراجعین اعم از پذیرش و تمدید عضویت، احراز هویت و استفاده از کارت عضویت به‌ صورت الکترونیکی قابل اجرا خواهد بود.
کاربران می‌توانند از طریق پورتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به نشانی nlai.ir و ورود به میز خدمت، ثبت‌نام و تمدید عضویت در کتابخانه ملی را به‌صورت کاملاً الکترونیکی انجام دهند./ روابط عمومی

انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان
فراخوان هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان برای برگزاری در مهرماه ۱۴۰۳ منتشر شد.
از اهداف هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان می‌توان به تقویت امید و افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از قابلیت‌های هنر نمایش، تقویت همدلی و مشارکت اجتماعی، ارتباط بی‌واسطه با مخاطبان و شهروندان برای انتقال مفاهیم از طریق تئاتر خیابانی و ایجاد امکانی برای تبادل تجربه‌های نو و دانش تئاتر در میان هنرمندان کشور اشاره کرد. هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به دبیری سیدفاتح بادپروا ۲۰ تا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. /ایلنا

برپایی سوگواره عاشورایی «قلم نینوا»
سوگواره عاشورایی «قلم نینوا» با اجرای همزمان نقاشیخط، نقاشی، خوشنویسی، شعرخوانی و نی نوازی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
این پرفورمنس با اجراهای مختلف همراه خواهد بود که از آن جمله می‌توان به اجرای نقاشیخط توسط طاهره‌ الله‌دادیان، اجرای نقاشی توسط زهرا داوری و نجمه داوری و اجرای خوشنویسی توسط روح‌الله دلخانی اشاره کرد./تسنیم

نمایش و نقد و بررسی «فیوریوسا، حماسه مکس دیوانه»
دومین جلسه باشگاه هنر و سخن کوشک باغ هنر با آموزش شیوه‌ها و آداب تقویت سخنوری همراه با نمایش و نقد فیلم «فیوریوسا، حماسه مکس دیوانه» برگزار می‌شود.
محمدعلی حسینیان میزبان این برنامه است که بیش از یک دهه سابقه در حوزه گویندگی، دوبله و سخنرانی دارد. نمایش و نقد فیلم «فیوریوسا، حماسه مکس دیوانه» از ساعت ۱۷ امروز  در کوشک باغ هنر برگزار می‌شود.
/ایلنا

جستجو
آرشیو تاریخی