خبر

مذاکرات همچنان ادامه دارد
فاطمی به سرپرستی استقلال نزدیک شد
باشگاه استقلال برای انتخاب سرپرست تیم، سه گزینه را مد نظر قرار داده است تا از بین این نفرات یکی را به عنوان گزینه مدیریت تیم انتخاب کند. در این بین مهدی پاشازاده، ایمان عالمی و فراز فاطمی گزینه‌های مد نظر باشگاه استقلال هستند که یکی از این نفرات در نهایت انتخاب خواهد شد.
در این رابطه باشگاه استقلال باید از یکسری از مراجع ذیربط فوتبالی و نظارتی در رابطه با گزینه‌های مد نظرش استعلام لازم را بگیرد تا در صورت انتخاب هر یک از گزینه‌ها مشکلی برای انتخاب مدیر جدید تیم استقلال وجود نداشته باشد. در این خصوص مدیریت باشگاه استقلال تا پایان هفته گزینه نهایی خودش را انتخاب خواهد کرد. سه گزینه‌ای که برای همکاری با باشگاه استقلال مشکلی ندارند و در این رابطه اعلام آمادگی داشته‌اند اما باید دید در نهایت مدیریت باشگاه استقلال کدام یک از این نفرات را در نهایت به عنوان مدیر انتخاب خواهد کرد. خبرهای تازه رسیده از باشگاه استقلال نشان می‌دهد که شانس فراز فاطمی برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست بیشتر شده است. این چهره که سابق بر این در استقلال بازی می‌کرد، فصل پیش در تیم چادرملو حضور داشت و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید به استقلال خواهد آمد و سرپرست این تیم خواهد شد.

گاریدو چطور سرمربی پرسپولیس شد؟
رضا درویش در نشست خبری پس از امضای قرارداد خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: ما چندین گزینه را مورد بررسی قرار دادیم و تلاش‌های زیادی داشتیم تا گزینه‌ای در خور پرسپولیس را انتخاب کنیم که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تیم را هدایت کند. ما از جوانب مختلف بررسی کردیم تا بالاخره به گاریدو رسیدیم. چندین بار مذاکرات تصویری با او و مدیربرنامه‌هایش داشتیم و ظرف سه چهار روز گذشته موفق شدیم تفاهمی با هم داشته باشیم که این تفاهم منجر به امضای قرارداد شد و امروز در خدمت شما، کار را با سرمربی جدید شروع می‌کنیم. امیدوارم که همکاری همه‌جانبه داشته باشیم و همه ما بتوانیم این سرمربی را در رسیدن به اهداف باشگاه کمک کنیم تا خواسته هواداران که داشتن تیمی پرقدرت، هجومی و قهرمان است، مهیا کنیم.
 

طعنه درویش به سهامداران سرخ‌ ها
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که از بین مالکان جدید باشگاه، فقط بانک شهر وارد عمل شده است و از سایر بانک‌ها فقط اسم‌شان وجود دارد، گفت: بانک شهر قبل از اینکه متولی باشگاه ما شود، همیشه به پرسپولیس نظر داشت و از اول فصل گذشته ما هر وقت دچار نقصانی بودیم، چه زمانی که به لحاظ ارزی و چه ریالی باید تأمین می‌شدیم، به شکل وام به ما کمک می‌کرد و از زمانی هم که متولی باشگاه پرسپولیس بانک‌ها شدند، شاید فقط تا امروز بانک شهر در چندین نوبت گره‌گشایی کرده و در 30 سال اخیر سابقه نداشته که باشگاه پرسپولیس تمامی دیون بازیکنان را از گذشته تا امروز پرداخت کند. همین‌طور آپشن‌ها و مانده بدهی که از دو فصل پیش باقی‌مانده بود را پرداخت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم سایر اعضای کنسرسیوم هم به باشگاه کمک کنند تا در فصل پیش‌رو پرقدرت‌تر کار کنیم.
 

درویش مذاکره با رامین را رد کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعات مطرح شده مبنی بر بازگشت رامین رضاییان به این تیم گفت: ما سعی می‌کنیم حرفه‌ای رفتار کنیم و با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاهی است، وارد مذاکره نشویم. با توجه به صحبت‌های مدیران آن باشگاه (سپاهان)، این بازیکن هم ظاهراً یک‌سال دیگر ‌قرارداد دارد و درست نیست با بازیکنی که قرارداد دارد، وارد مذاکره شویم. ما با بازیکنی می‌توانیم مذاکره کنیم که رضایتنامه داشته باشد و یا اینکه باشگاهش اعلام کند حاضر به مذاکره برای بازیکنی است.
 

خطری مالکیت پرسپولیس را تهدید نمی‌کند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا نگران نیست با تغییر دولت و به خاطر تکمیل نشدن پروسه واگذاری از وزارت ورزش به خاطر تکمیل شدن مدارک، مالکیت کنسرسیوم منتفی شود، گفت: این مسأله ربطی به تغییر دولت ندارد. واگذاری در سیاست‌های کلی نظام تعیین و تصویب شده و سازمان خصوصی‌سازی هم روال کارش ادامه جریان‌های واگذاری است. یکی از برجسته‌ترین کارهای دولت گذشته همین واگذاری بود و حتماً ادامه پیدا می‌کند. درویش گفت: اینکه چرا سهامداران دیگری پای کار نیامدند، در قدرت و پیگیری من یا باشگاه پرسپولیس نیست. متولیان امر افراد دیگری هستند ولی این دغدغه را به طور مکتوب، هم به متولی بالاتر و هم کنسرسیوم بانکی اعلام کردیم که واگذاری سهام سریع‌تر انجام شود. بانک شهر واقعاً بیشتر از حد سهامداری، بحث متولی‌گری را برعهده گرفته و مشکلات را مرتفع کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی