صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۲

با تلاش نفسگیر امدادگران آتش نشانی 4 شهر

آتش سوزی رستوران سنتی جاجرود مهار شد

گروه حوادث/  آتش‌سوزی در  یک رستوران سنتی سه طبقه با دکور تمام چوب در جاجرود پس از تلاش چند ساعته امدادگران آتش‌نشانی مهار شد.
امیرحسین ملاشور، رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: در ساعات اولیه  یکشنبه ۱۷ تیر ساختمان ۳ طبقه یک رستوران معروف در جاجرود دچار حریق شد که به دلیل دکوراسیون قابل اشتعال چوب، چه در داخل و چه تزئینات خارجی و نمای ساختمان و مواد مصرفی رستوران، آتش به تمامی سه طبقه سرایت کرده و این حریق باعث شده بود دود زیادی در تمام طبقات پخش شود.
 موضوع به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی پردیس گزارش شد، اما چون  آتش‌سوزی در محدوده عملیاتی آتش‌نشانی پردیس نبود، برای اطفای حریق بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه خرمدشت به همراه تجهیزات کامل، تانکرهای آب و خودروهای مجهز به تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. برای خاموش کردن این حریق گسترده از آتش‌نشانان چهار شهر کمک گرفتیم تا بتوانیم حریق را بموقع و با کمترین خسارت اطفا کنیم.
رئیس آتش‌نشانی پردیس ادامه داد: به دلیل حجم بالای آتش و امکان سرایت به کارگاه‌ها و مغازه‌های اطراف، ایستگاه‌های ۴، ۵ و ۶ آتش‌نشانی پردیس نیز در محل حاضر شدند و با هماهنگی فرمانده عملیات و درخواست پشتیبانی نیرو و تانکر آب، سه ایستگاه از تهران و همچنین ایستگاه‌های بومهن، رودهن و دماوند نیز در محل حضور پیدا کردند.
دو کارگر محبوس در رستوران توسط عوامل آتش‌نشانی نجات پیدا کرده و به همراه یک نفر از آتش‌نشانان که به دلیل استنشاق دود و گازهای سمی مصدوم شده بود، تحویل عوامل اورژانس شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی