صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۰

خبر در خبر

میراث آریا-  سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نامگذاری ۳۱ اردیبهشت به عنوان روز بوم‌گردی در تقویم رسمی کشور خبر داد.

ایسنا- ولی جهانی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با بیان اینکه ۱۸ آیین ثبت شده گیلان در فهرست آثار ناملموس ملی مرتبط با حوزه عاشورایی است، گفت: مراسم تعزیه گیلان، تعزیه در دیلمان، علم واچینی(برچیدن علم)، محرم در باورها و آیین‌های مردم، تعزیه در ضیابر از جمله آثار ثبت ملی شده است.

مهر-  حسین شواخی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان از ثبت حضور و زیستِ گونه نادر «رودک عسل خوار» برای نخستین بار توسط یکی از اهالی روستای اونج در این شهرستان خبرداد.
 
ایسنا-  محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از شروع کار مرمت بازار وکیل و همچنین اختصاص بودجه برای مرمت تخت جمشید و محورهای ساسانی برای امسال و سال آینده خبر داد.

ایرنا-  حسین ظفری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، برآورد خسارت سیل در کشور در سه سال گذشته را حدود ۲۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بر اساس طرح جدید، صنایع آب‌بر در طرح‌های آبخیزداری و مهار روان آب‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

ایسنا- منصور شیشه‌فروش، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان، در پی مشاهده یک قلاده پلنگ در استان اصفهان هشدار داد و گفت: اگر پلنگ دیدید به‌سرعت با ۱۵۴۰ تماس بگیرید.

جستجو
آرشیو تاریخی