خودکشی زن بلاگر مقابل چشمان نامزدش

گروه حوادث/  زن بلاگر برای اینکه نامزدش را مجبور به آشتی کند مقابل چشمان او یک قرص برنج بلعید اما تصور نمی‌کرد قرص‌ها لحظاتی بعد او را به کام مرگ بکشاند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 2:30 بامداد دوشنبه 11 تیر، گزارش مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران به بازپرس موسی رضازاده اعلام شد. بدنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد زن 30 ساله بر اثر مسمومیت با قرص برنج حالش بد شده و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که چند نفر او را به بیمارستان رسانده‌اند. در تحقیقات از همراهان متوفی، هویت زن جوان به نام ویدا شناسایی و مشخص شد وی بلاگری با سابقه رپری است که حدود یک سال قبل همسرش به نام پیمان آدیداس را که او نیز بلاگر بوده از دست داده اما چند ماه بعد از مرگ همسرش با پسر جوانی آشنا و نامزد شده است. پسر جوانی که به گفته دوستان وی از قبل با همسر سابق ویدا اختلاف داشته و آنها به دختر جوان هشدار داده بودند که با این پسر نامزد نکند.
ادامه بررسی‌ها نشان می‌داد که چند روز قبل از مرگ ویدا، وی به همراه نامزدش به شمال کشور سفر کرده بودند اما در راه برگشت به تهران، بین آنها درگیری رخ داد و نامزدش او را با ناراحتی از خودرو پیاده کرده و زن جوان مجبور شده به تنهایی به تهران برگردد. او چندین بار با نامزدش تماس می‌گیرد اما بی‌نتیجه بوده است.
روز حادثه ویدا در صفحه شخصی اش، استوری گذاشته و به فالوئرهایش گفته بود بزودی آنها را غافلگیر خواهد کرد.
ویدا پس از این ماجرا به خیابان ناصر خسرو رفته و در آنجا با پسر جوانی که چرخ دستی داشته، آشنا شده و از او خواسته برایش قرص برنج پیدا کند. این پسر جوان در تحقیقات پلیسی گفت: گاری‌ام را در گوشه‌ای گذاشتم و با ویدا به سراغ شخصی که قرص برنج می‌فروخت رفتیم.
بعد از تهیه قرص‌ها وقتی برگشتم متوجه شدم چرخ دستی‌ام را برده‌اند به زن جوان گفتم باید ضر و زیانم را بدهی، چرا که به خاطر شما، مجبور شدم گاری را رها کنم و آن را سرقت کرده‌اند. ویدا هم گفت با من بیا، تا هم هزینه قرص‌ها و هم هزینه گاری را به تو بدهم.
وی ادامه داد: سوار خودروی ویدا شده و به محله‌های شمال تهران آمدیم. او به من گفت با نامزدش مشکل دارد و می‌خواهد نامزدش را بترساند و قصد خودکشی ندارد، فقط می‌خواهد با این کار نامزدش را مجبوربه آشتی کند. زمانی که نامزد ویدا از ساختمان محل کارش به پایین آمد، او مقابل چشمان پسر جوان یک قرص برنج خورد و باور نمی‌کرد که خوردن یک قرص باعث مرگش شود. اما ناگهان حالش بد شد و به کمک نامزدش و افرادی که با دیدن این ماجرا جمع شده بودند، با اورژانس تماس گرفته و او را به بیمارستان منتقل کردیم.
به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی