پاشازاده گزینه جدی باشگاه استقلال است

تلاش عجیب مظلومی برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها

رضا حمیدی
خبر‌‌نگار

 در روزهای اخیر باشگاه استقلال به دنبال مطالعه روی گزینه‌های مورد نظر برای انتخاب سرپرست یا مدیر ورزشی تیم بوده است. در این ایام نام‌های متعددی برای قرار گرفتن در این پست مطرح شده است. ابتدا گفته شد که هادی طباطبایی گزینه احتمالی است که مشخص شد باشگاه استقلال هیچ صحبتی با این گزینه انجام نداده ونام طباطبایی بی‌جهت از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده است. در عین حال گفته شد که شاید آتیلا حجازی به این سمت بازگردد که خبرهای رسیده از باشگاه استقلال نشان می‌دهد آتیلا برای فصل بعد گزینه سرپرستی نیست و باشگاه استقلال قصد دارد از این چهره در پست‌های دیگر استفاده کند. اما نام‌های دیگری هم مطرح شده است که نشان می‌دهد باشگاه استقلال در حال تلاش برای یافتن بهترین گزینه برای قرار دادن در این پست است تا شاید بعد از سال‌ها کلاف سردرگم سرپرست تیم یا مدیر ورزشی تیم باز شود و فردی مطمئن و آشنا به زیرو بم باشگاه در این سمت قرار بگیرد.
در همین راستا شنیده می‌شود که باشگاه استقلال روی استخدام مهدی پاشازاده به عنوان سرپرست تیم نظر مساعد دارد و در این راستا مذاکراتی هم شده است. حتی برخی نزدیکان نکونام نیز با پاشازاده صحبت‌ کرده‌اند و مقدمه‌چینی‌هایی انجام شده است اما در این میان از باشگاه استقلال خبر رسیده که پرویز مظلومی نیز در تلاش است با نزدیک شدن به ارکان مدیریتی باشگاه استقلال این پست را مال خود کند که تلاش‌های سرمربی سابق استقلال که درمقطعی در هیأت مدیره به عنوان یکی از اعضا فعالیت می‌کرد و در یک فصل هم سرپرست این تیم بود، هنوز به نتیجه نرسیده است. برخی در باشگاه استقلال معتقدند که از میان گزینه‌های موجود باید فردی انتخاب شود که از همه لحاظ شایستگی لازم برای انجام امور سرپرستی را داشته باشد. از دیدگاه آنها پاشازاده گزینه مطلوبی برای قرار گرفتن در این پست است و به دلیل اینکه هم مربیگری کرده و هم از فاکتور جوانی برخوردار است، می‌تواند در این جایگاه بازدهی مطلوبی داشته باشد اما هنوز تصمیم‌گیری در این راستا به سرانجام نرسیده است و باید منتظر نتایج بود.
آنچه اهمیت دارد؛ این است که باشگاه استقلال فردی را دراین جایگاه قرار دهد که برای چند سال در این سمت قرار بگیرد و بتواند بار سنگین سرپرستی تیمی بزرگ را به دوش بکشد. پورحیدری سال‌ها در این جایگاه عرض‌اندام کرد و به خوبی توانست امور مربوطه را انجام دهد و شاید پاشازاده به قول برخی تصمیم‌گیران کنونی باشگاه استقلال به ویژگی‌های اخلاقی پورحیدری نزدیک باشد و برای چند سال خیال این باشگاه را راحت کند.

جستجو
آرشیو تاریخی