شایعه عجیب در نوار جنوبی لیگ

گل محمدی در جمع گزینه های سپاهان

 یحیی هنوز نام دستیارانش را مشخص نکرده و همین موضوع در کنار بعضی از مسائل دیگر موجب شده تا پیرامون سرمربی جدید فولاد شایعاتی وجود داشته باشد و حتی بعضی از خبرها دال بر این است که شاید یحیی به سپاهان برود و جایگزین مورایس در سپاهان شود. اما فولادی‌ها قاطعانه این خبر را رد می‌کنند و معتقدند یحیی گل‌محمدی با این باشگاه قرارداد دو ساله بسته و همه موارد قرارداد با سرمربی جدید به شکل شفاف منعقد شده به همین دلیل امکان ندارد یحیی به سپاهان برود و فولاد را ترک کند.
یحیی قبلاً هم روزهای خوبی را در فولاد در زمان بازیگری سپری کرده و زمانی که در پرسپولیس مورد بی‌مهری قرار گرفت، به فولاد رفت و چند سال خوب را در تیم جنوبی گذراند؛ به همین دلیل او این بار هم به فولاد رفته تا به عنوان سرمربی برای این تیم مؤثر واقع شود و برای هواداران آن نتایج خوبی را با هدایت خودش رقم بزند.
این بار یحیی برای اینکه به شایعات در خصوص خود پایان دهد، سر تمرین تیم‌های پایه فولاد حضور یافت و با بازیکنان این رده عکس یادگاری گرفت و صحبت‌هایی را در جمع بازیکنان تیم‌های پایه انجام داد تا نشان دهد که به تیم دیگری جز فولاد فکر نمی‌کند و عزم خودش را برای بستن تیمی خوب برای فولاد و رساندن این تیم به روزهای خوبش جزم کرده است. بحث حضور چند بازیکن پرسپولیس و ستاره چند تیم دیگر در فولاد وجود دارد اما تا این لحظه یحیی نه نام دستیارانش را به شکل دقیق مشخص کرده نه اینکه اشاره دقیقی به حضور بازیکنان جدید در این تیم داشته است.
جستجو
آرشیو تاریخی