صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نود و هشت - ۱۰ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نود و هشت - ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

دریافت پول برای ثبت‌نام ابتدایی‌ها در مدارس دولتی «ممنوع»

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ مدرسه دولتی هنگام ثبت‌نام حق دریافت پول از والدین ندارد، گفت: هیچ مدیری اجازه ندارد دانش‌آموز را به خاطر معدل یا کیفیت نمره در مدرسه دولتی ثبت‌نام نکند؛ در صورت انجام، همکاران واحد ارزیابی عملکرد مسأله را پیگیری و مشکل را برطرف می‌کنند.
به گزارش ایسنا، حمید طریفی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است، گفت: اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد و خانواده‌ها تنها در قالب انجمن اولیا و مربیان کمک‌های خود را پرداخت می‌کنند.
وی با بیان اینکه طبق اعلام قبلی، کمک به مدرسه در طول سال‌ تحصیلی از طریق انجمن اولیا صورت می‌گیرد، افزود: هنگام ثبت‌نام هیچ مدرسه‌ای حتی مدارس هیأت امنایی که فعالیت فوق برنامه را به صورت اختیاری ارائه می‌دهند و بچه‌ها مدت زمان بیشتری در مدرسه حضور دارند، هزینه کلاس‌های فوق برنامه آنها در طول سال تحصیلی اخذ می‌شود.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بجز پول بیمه و کتاب‌های درسی که از طریق سایت پرداخت می‌شود مدارس هنگام ثبت‌نام حق دریافت هیچ هزینه‌ای را از والدین ندارند، ادامه داد: اگر این کار انجام شود مدیر مدرسه تخلف کرده و با او برخورد می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی