1+2 دستیاران گاریدو به ایران می‌آیند

اولویرا و ادریس ساسی مربیان جدید پرسپولیس

بعد از هفته‌ها مذاکره با مربیان مختلف، چهار روز قبل باشگاه پرسپولیس رسماً با خوان کارلوس گاریدو به توافق رسید و قرارداد همکاری را به امضا رساند. سرمربی جدید پرسپولیس طبق توافق با سرخپوشان قرار است به همراه خود دو مربی بدنساز و تمرین‌دهنده نیز به ایران بیاورد.
البته که به گاریدو پیشنهاد شده بود که په‌په لوسادا مربی بدنساز فصل گذشته ادامه بدهد و لوسادا و گاریدو هم صحبت‌های مثبتی داشتند اما براساس آخرین اخبار بدست آمده از باشگاه پرسپولیس، گاریدو نام یک مربی بدنساز را به مدیران پرسپولیس داده؛ ادریس ساسی، مربی مراکشی باشگاه وداد مراکش گزینه پیشنهادی گاریدو به باشگاه است؛ این مربی تحصیلات خود را در آفریقا سپری کرده و مدرک مربیگری از فدراسیون فوتبال آفریقا دارد.
به علاوه که صبح دیروز جرسی انیسیو، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس با انتشار یک استوری از تهران، نشان داد که احتمالاً با این تیم ادامه خواهد داد البته جرسی انیسیو با باشگاه پرسپولیس قرارداد ندارد و باشگاه برای تمدید قراردادش باید وارد عمل شود.
 گاریدو یک دستیار اول نیز همراه خود به ایران می‌آورد که احتمالاً ژاویر اولویرا باشد که مدرک پرو لایسنس A از یوفا دارد. این مربی جوان در کشور پرتغال و بلژیک هم فعالیت کرده است.
گاریدو تصویر پاسپورتش را به همراه دو دستیار خود برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده تا مقدمات حضورش در ایران فراهم شود اما با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد سرمربی جدید اسپانیایی خود را به امضا رسانده، هنوز برای فعالیت او در ایران از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش مجوز اخذ نکرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی