ربودن مرد عابر بعد از درگیری لفظی

گروه حوادث/   دو شرور خطرناک که مردی جوان را ربوده و به پارک جنگلی چیتگر برده بودند، با هوشیاری پلیس جنایی تهران دستگیر شدند.
چندی قبل مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: در محله ورد آورد در حال پیاده‌روی بودم که ناگهان 2 نفر اراذل و اوباش به قصد مزاحمت به من فحاشی کردند و مشاجره‌‌ لفظی میان ما شکل گرفت. در ادامه ناگهان به سمتم آمدند و با تهدید چاقو من را سوار بر خودروی دنا مشکی رنگ خود کردند. آنها من را به حوالی پارک جنگلی چیتگر بردند و مورد ضرب و جرح شدیدی قرار دادند؛ حالا از 2 مرد جوان به جرم آدم‌ربایی شکایت دارم.
 پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم برای بررسی‌های میدانی راهی محل وقوع جرم شدند و در نخستین گام با بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود پلاک خودروی دنا را شناسایی کردند.
 کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد آنها از اراذل و اوباش‌ خطرناک غرب تهران هستند.
 تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با بازپرس جنایی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای 2 مرد جوان را دستگیر کردند؛ متهمان خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفتند و در همان بازجویی‌های اولیه به ربودن مرد جوان و ضرب و جرح وی اعتراف کردند.
 به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.
جستجو
آرشیو تاریخی