صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نود و چهار - ۰۴ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نود و چهار - ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

پاسخ سازمان اسناد و کتابخانه ملی به ادعای عضو ستاد پزشکیان
 خبر اول اینکه، پس از آنکه علی تاجرنیا عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی پزشکیان از لغو مراسم این کاندیدای انتخابات در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خبر داد، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در راستای تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: روز شنبه دوم تیرماه شرکت لیان پرگاس باتاب به کتابخانه ملی مراجعه و تقاضای بهره‌برداری از سالن‌ها به منظور نشست هم اندیشی غذا و دارو می‌نماید. پس از اطلاع از اینکه هدف از این برنامه نشست تبلیغاتی مربوط به انتخابات بوده به دلیل بیان خلاف واقع شرکت لیان پرگاس باتاب و اصولاً این موضوع که معلوم نیست ربط آن با غذا و دارو چیست و پنهان کردن هدف از اجاره سالن، به نماینده شرکت مربوطه اعلام شد که به دلیل عدم صداقت در بیان موضوع اجاره و با توجه به اینکه حفظ امنیت و انتظامات چنین برنامه‌ای بدون اطلاع از محتوای آن مخاطراتی را به همراه داشت و ضمناً قرارداد هنوز به امضای نهایی طرفین نرسیده بود، منتفی شد.

عصبانیت اپوزیسیون از راه اندازی شعب اخذ رأی در امریکا
 دست آخر اینکه، اقدام دولت امریکا در صدور مجوز برای استقرار صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری ایران برای اخذ رأی شهروندان کشورمان صدای گروه‌های اپوزیسیون را درآورده است. پس از آنکه اعلام شد دولت جو بایدن با راه اندازی شعبه‌های اخذ رأی شهروندان ایرانی در ایالات متحده موافقت کرده، گروه‌های ضدایرانی عصبانیت و مخالفت خود با این اقدام را ابراز کردند. نازنین بنیادی از چهره‌های شاخص ضدایرانی در واکنش به این موضوع نوشت: درحالی که مخالفان جمهوری اسلامی درحال گسترش تحریم انتخابات هستند، امریکا به برگزاری این رأی گیری مجوز می‌دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی