شهریان: قهرمانی خیلی به ما چسبید

پریسا غفاری
خبر‌نگار

محمد شهریان، ملی‌پوش تیم قهرمان بسکتبال طبیعت یکی از بازیکنان اسلامشهری بود که به رغم پیشنهاد خوب قید تیم نفت آبادان را زد و عرق به شهرش را با قرارداد با این تیم نشان داد. قراردادی که آخر خوشی داشت، قهرمانی. نتیجه‌ای که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر یک تیم تازه‌وارد رقم زد. شهریان بعد از بالابردن جام طلایی در گرگان می‌گوید: «با بازخوردهایی که از جامعه بسکتبال گرفتیم، این قهرمانی به خیلی‌ها چسبید. امیدوارم با حفظ شاکله اصلی تیم که یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های فصل لیگ را داشتیم، برای حفظ قهرمانی و حضور موفق در آسیا راه‌مان را ادامه دهیم.»
او معتقد است با حضور مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی تیم اعتقاد به قهرمانی پیدا کرد: «در طول فصل بالا و پایین زیادی داشتیم ولی با آمدن مهران شاهین طبع در رأس کادر فنی و تغییر بازیکن خارجی و ثباتی که به نیمکت و جوانان تیم داد، به تیمی تبدیل شدیم که بازیکنان در تمرینات به هم می‌گفتند قهرمانیم. هر مسابقه را برای خود بازی سرنوشت‌ساز می‌دانستیم. هر ثانیه برایمان بازی مرگ و زندگی بود. جوانان تیم هم باثبات شده بودند و همان‌طور که در فینال دیدید با حضور آن همه تماشاگر گرگانی، وقتی 4 بازیکن اصلی ما 5 فوله شدند به میدان آمدند و مثل سوپراستارها عالی کارکردند و توانستند نتیجه را به نفع تیم رقم بزنند. بسیار خوشحالم که همه مثل یک برادر کنار هم بودیم. باید از سرمربی، کادر فنی، مدیریت باشگاه و تک تک بازیکنان تشکر کنم که فصلی خوب را رقم زدند و این جام به کام همه شیرین آمد.»
محمد شهریان  می‌گوید: «همیشه برای هر تیمی که بازی کرده‌ام، 100 درصد توانم را گذاشته‌ام و اولویتم برد تیم بوده است. ضمن اینکه سعی کرده‌ام برای هم‌تیمی‌ها و کسانی که کنارم بازی می‌کنند، مؤثر باشم. از سیرجان به بعد پخته‌تر شده‌ام و هندل کردن وظیفه‌هایم برایم آسان‌تر شده است. همین مسائل باعث شده
پیشرفت کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی