مانیکونه نظر مثبت گزینه پرسپولیس را جلب می‌کند

سفر یک روزه ماتـــــــزاری به تهران

 محمدرضا رحیم پور
خبر‌نگار


پس از جدایی اوسمار ویرا، باشگاه پرسپولیس هنوز جانشین این مربی را مشخص نکرده و هر روز اخبار متعددی در این زمینه منتشر می‌شود.
در حالی که اسامی مختلفی از سوی رسانه‌های ایرانی پیرامون نیمکت این تیم مطرح می‌شد، مدیران این تیم در سکوت خبری با والتر ماتزاری، سرمربی سابق ناپولی وارد مذاکره شده و حتی بنا بر ادعای رسانه‌های ایتالیایی موفق شدند با او به توافق ابتدایی هم برسند اما بعد از انتشار گسترده این خبر در رسانه‌های ایتالیا، شیطنت‌هایی از سمت واسطه‌ها علیه این انتقال بزرگ صورت گرفت و اطلاعاتی به دست دستیاران ماتزاری رسید که او را برای حضور در ایران دچار تردید کند.
اکنون ماتزاری تأکید دارد که به زمان بیشتری برای فکر کردن به پیشنهاد پرسپولیس نیاز دارد.
حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: «با ماتزاری توافق کردیم اما وقتی خبرگزاری‌های خارجی افشا کردند کار متوقف شد. از داخل ایران ایجنت‌ها با او تماس گرفته‌اند و گفتند شرایط ایران بد است! خودش مشکلی ندارد اما دستیارانش مردد شده‌اند. هنوز در حال مذاکره هستیم و از ما مهلت خواستند تا فکر کنند.»
البته بادامکی نسبت به مذاکرات با این مربی ناامید نبود: «ما در حال مذاکره هستیم و با ماتزاری صحبت می‌کنیم. ان‌شاءالله ظرف امروز و فردا نتیجه مشخص می‌شود.»
استوری منتشر شده از سوی این سرمربی ایتالیایی در فضای مجازی حاکی از آن است که والتر ماتزاری در حال حاضر در کشور ترکیه حضور دارد و حال مشخص نیست دلیل این سفر صرفاً تفریحی بوده یا اینکه او برای مذاکره با مدیران پرسپولیس راهی این کشور شده است.
بر اساس آخرین اخباری که از ساختمان باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد، گویا مدیران این تیم از طریق آنتونیو مانیکونه، مربی تیم ملی و هموطن ماتزاری وارد عمل شدند تا او اخبار درست را به والتر برساند و او را برای حضور در ایران متقاعد کند.
راهکار دوم هم دعوت ماتزاری برای سفر به ایران و ارزیابی شرایط باشگاه است که با توجه به حضور ماتزاری در کشور ترکیه، احتمال دور از دسترسی برای پرسپولیسی‌ها نیست.
حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس موفق می‌شود نظر مساعد والتر ماتزاری را یکبار دیگر جلب کند یا اینکه بمب بزرگ پرسپولیسی‌ها عمل نکرده، خنثی خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی