صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نود و یک - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نود و یک - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۲

در مسابقه تیمی بهتر از تصورمان کار کردیم

فلاح: سهمیه تازه شروع ماجراست

مهری رنجبر
خبر‌نگار


دختر کماندار سه روز پیش در آنتالیا رؤیایش را واقعی کرد. او همان شب راحت‌ترین خواب را داشت؛ در نهایت آرامش. مبینا فلاح کماندار ریکرو یک روز بعد از گرفتن سهمیه، تمرین را برای المپیک پاریس شروع کرد تا به قول خودش بهترین نتیجه را رقم بزند.
سهمیه المپیک همان اتفاقی بود که انتظارش را در آنتالیا داشتی؟
من بعد از 10 سال فعالیت در تیروکمان، دو سال بدون وقفه شبانه‌روز برای سهمیه تمرین می‌کردم تا در مرحله بعد در المپیک نتیجه خوبی بگیرم. با تمریناتی که داشتم خیلی مطمئن بودم این اتفاق می‌افتد و خدا را شکر این اتفاق خوب افتاد.
مسابقات انفرادی چطور بود؟
در دور مقدماتی عملکرد خیلی خوبی داشتم و نفر اول بودم و بازی‌های اول را به رقبای ضعیف‌تر خوردم. بعد از دو استراحتم، بازی حذفی اول خیلی سخت شروع شد، سطح مسابقه بالا بود و رقابت خیلی نزدیک بود اما هرچه داشتم رو کردم و سهمیه را گرفتم.
 سهمیه المپیک برای تو شروع ماجراست؟
شک نکنید سهمیه تازه شروع ماجراست و باید کلی تلاش کنم تا در المپیک نتیجه خوبی بگیرم. امیدوارم حالا که استارت خوبی زدم، پایان قصه هم خوب تمام شود.
 با گرفتن سهمیه المپیک نفس راحتی کشیدی؟
حضور در المپیک رؤیای هر ورزشکاری است و همین رؤیاست که یک نفر را وارد ورزش و دنیای قهرمانی می‌کند. شبی که سهمیه گرفتم یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام بود و یک شب را بدون درد خوابیدم.
شاید همه انتظار داشتند سهمیه تیمی ریکرو را بگیرید، چه شد که نشد؟
در مسابقه تیمی، ما از آن چیزی که فکر می‌کردیم خیلی بهتر کار کردیم. در مسابقه اول مغولستان را بردیم، بعد ایتالیا یکی از رقبای سرسخت و قدرتمند را پشت‌سر گذاشتیم و به چین خوردیم. چینی که تیم اول دنیاست و همین که در رقابتی نزدیک باختیم، باز هم جای افتخار دارد و توانمندی تیم دختران را نشان می‌دهد که در مسابقات آینده بتوانند با گام‌های بلند یک مدال خوشرنگ برای ایران بگیرند.

جستجو
آرشیو تاریخی