خبر

2 قایقران المپیکی در ایتالیا
دو ملی‌پوش المپیکی کانو و کایاک ایران برای برپایی اردوی مشترک راهی ایتالیا می‌شوند. علی آقا میرزایی و محمد نبی رضایی که در کایاک و کانو تکنفره سهمیه المپیک پاریس را گرفتند، برای برگزاری اردوی مشترک با قایقرانان ایتالیایی راهی این کشور می‌شوند. قبل از این تیم ملی رویینگ هم برای برگزاری اردو راهی روسیه شده بود. در حالی که  قرار بود ملی‌پوشان المپیکی کانو و کایاک هم به این اردو بروند اما با توجه به اینکه قایقرانان ازبکستان برنامه خود را تغییر دادند و به جای روسیه در بلغارستان اردو زده‌اند، تیم ملی آب‌های آرام نیز از رفتن به روسیه منصرف شد.
به گفته علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، آقامیرزایی و نبی رضایی تا روزهای منتهی به المپیک در ایتالیا تمرین خواهند کرد و در صورت قبولی مسئولان کمیته ملی المپیک و فراهم بودن شرایط، از ایتالیا مستقیماً راهی المپیک پاریس می‌شوند.


پارا جودوکاران در کمیته انضباطی
فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، جودوکاران پارالمپیکی معترض را به کمیته انضباطی دعوت کرد. در حالی که تنها دو ماه به شروع بازی‌های پارالمپیک پاریس باقی مانده است، فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان میثم بنی‌طبا، وحید نوری و موسی غلامی جودوکاران پارالمپیکی را به دلیل انجام یکسری اظهارات و مصاحبه‌های نامتعارف علیه کادر فنی به کمیته انضباطی دعوت کرد. جلسه کمیته انضباطی این ۳ جودوکار روز یکشنبه سوم تیر برگزار می‌شود.
 

تنیس دختران به ۴ تیم برتر نرسید
تیم تنیس دختران با قبول شکست برابر بوسنی، شانس حضور در جمع ۴ تیم برتر رقابت‌های کازان را از دست داد. این مسابقات از 22 خرداد به میزبانی شهر کازان روسیه آغاز شد که شاگردان مونا نوریان در ادامه این مسابقات به مصاف تیم بوسنی رفتند. در بازی اول ماندگار فرزامی با نتایج 2 بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و در دومین بازی، یاسمن یزدانی موفق شد با نتایج 3 بر صفر برنده از زمین بازی خارج شود. در رقابت دونفره اما تیم تنیس ایران 6 بر 3 و 7 بر 6 شکست خورد تا تیم دختران کشورمان شانس حضور در جمع 4 تیم برتر این بازی‌ها را از دست بدهد.
 

دختران بسکتبال به چین می‌روند
تیم بسکتبال دختران زیر ۱۸ سال برای شرکت در رقابت‌های کاپ آسیا روز جمعه اول تیرماه به چین می‌رود. بعد از برپایی پنج ماه اردو بالاخره النی کاپوچیانی، سرمربی تیم جوانان، مهسا کرانی، هانیه حسینی، سارینا حسینی، آرمیتا دهباشی، ساناز لشکردوست، مبینا رحیمی، زهرا زارعی، زهرا یزدانی، آتنا جعفرزاده، هلیا هودنه، غزل زمانی و عسل فائز را انتخاب کرد تا در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. تیم ایران در این بازی‌ها با تیم‌های هنگ‌کنگ، قرقیزستان و ساموا همگروه است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی