صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نود - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نود - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۱

باشگاه خودت را افتتاح کن

بسیاری از طرفداران فوتبال هنگام تماشای مسابقات مختلف دائم به نحوه ترکیب تیم‌ها اعتراض کرده و آرزو می‌کنند که کاش خودشان می‌توانستند در تعیین ترکیب تیم دخالت کنند تا تیم بهتری تشکیل شود. هر چند شاید این دوستداران فوتبال در دنیای واقعی نتوانند به این آرزوی خود جامه‌عمل بپوشانند، اما چنین امری در دنیای مجازی امکان‌پذیر است. مهم نیست که طرفدار چه تیمی هستید، اگر تصمیمات مربی‌ها و مدیران باشگاه‌های فوتبال شما را کلافه کرده، می‌توانید در قالب یک بازی، باشگاه خود را افتتاح کنید و همه تصمیمات را خودتان بگیرید. در بازی موبایلی
«مربی برتر:فوتبال»، می‌توانید با به کار گرفتن بهترین‌های ایران و جهان، تیم رؤیایی خود را شکل دهید.
حتی می‌توانید در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنید و با هر قهرمانی، کاپ‌های جدیدی به کلکسیون افتخارات باشگاه خود اضافه کنید. مسابقه آنلاین با سایر کاربران هم دیگر مزیت این بازی است و با کمک آن می‌توانید به همه ثابت کنید که بهترین مربی دنیا کیست؟
در این بازی شما می‌توانید از بین ترکیب‌های شناخته شده جهان هر ترکیبی که دوست دارید را انتخاب کنید و به سلیقه خودتان بازیکن‌ها را بچینید و درباره تکنیک‌ها هم تصمیم بگیرید که مقابل حریف بعدی هجومی بازی کنید یا دفاعی یا بازیکنان پاس‌ها را بلند ارسال کنند یا کوتاه. به هرحال تصمیم‌گیرنده نهایی در زمین بازی فوتبال شما هستید.
با این بازی حتی می‌توانید استادیوم را به سلیقه خودتان دیزاین کنید و از مدل چمن و صندلی‌ها گرفته تا تور دروازه و سایر موارد را به دلخواه خود تغییر دهید. حتی می‌توانید ‏برای تقویت تیم، بازیکن‌های ستاره ایران و جهان را از بیرانوند و آزمون گرفته تا مسی و رونالدو به کار بگیرید. اگر هم به پرورش استعداد‌های جوان علاقه‌مندید، می‌توانید با کمک مربی‌های مختلف این استعدادها را پرورش دهید. ‏
در این بازی امکان شبیه‌سازی جذاب فوتبال واقعی وجود دارد و می‌توانید با کمک آن ‏از اجرای جذاب بازی‌ها لذت ببرید. این بازی رایگان اندرویدی را می‌توانید از بازارهای داخلی به رایگان بارگذاری کنید.

جستجو
آرشیو تاریخی